Mitä ajatuksia sinussa herätti viime meidän perhe -lehden teinäiti?
Minä kauhistuin päättötodistuksen arvosanaa ja tupakoimista raskaana. Vaikutti todella epäkypsältä ja lapselliselta uuteen rooliinsa.
Toivon, että rakkaus kestää ja elämä kantaa häntä.
Kommentit (4)
Kyllä varmasti vaikutti lapselliselta ja epäkypsältä uuteen rooliinsa, kukapa ei sen ikäisenä vaikuttaisi. Onneksi äitiyteen kasvetaan ja toivottavasti hänestä tulee vielä loistava äiti.
Tupakka on syntiä juu, mutta sitä harrastaa monikin äiti, iästä huolimatta, myös raskausaikana, fiksu tekee sen salassa, eikä kailota asiaa joka puolelle.
En muista enää tarkkaan tätä juttua, on jo aikaa hetki kun lehden luin ja sitten laitoin kiertoon. Tuskin herätti minussa sen kummempia tunteita, yleisestikin ittaen toivon ihmisille kaikkea hyvää elämään.
sen voi laittaa vaan nuoruuden piikkiin, ei se haittaa, mutta se tupakkajuttu kyllä järkytti. Iästä huolimatta, selitys polttamiselle oli erittäin huono:(
minä 10v nuorempi ja sisko kärytti tupakkaa alusta loppuun asti, minä lopetin tupakoinnin heti kun sain raskaudestani tietää.
sisko joi usein saunakaljan tai pari, minä en ottanut juhlissa edes onnittelumaljaa alkoholillisena.
ei se iästä ole kiinni vaan jostain ihan muusta. nyt kun olen itsekin paljon vanhempi, huomaan että MINUN toimintatapani on harvinaisempi kuin siskon, sisko ja samankaltaiset vain pitävät suunsa kiinni asioistaan.
Katso vanhat ketjut.