Onko tässä mielestäsi hyvännäköinen mies?!
http://images4.fanpop.com/image/photos/16700000/andrej-andrej-pejic-167…
Yhdessä ketjussa jonkun mielestä on..
Kommentit (8)
No ei todellakaan. Voisi olla ihan ok ilman pitkiä hiuksia ja naiselliseksi muokattua kroppaa.
Ehkä jonkun lesbon mielestä?
terv. biseksuaali nainen
Aika pysäyttävä näky ainakin. Kyllä sitä väkisinkin tahtoo nähdä tuon naisena. Mä tykkään kauniista miehistä enemmän kuin jostain danielcraigeista, mutta ihan noin androgyyneistä en. Siis kyllähän nuo kasvot toki pysäyttää kun on niin kaunis. Ehkä jos olis ihan eri tyyli. Lyhyemmät hiukset ja jotkut "renttuvaatteet" niin voiskin olla aika jees. Tosin silti siinä rajalla että onko vähän liian naiselliset kasvot.
mutta ei noin laitettuna. Näkeehän siitä heti että on hyvännäköinen vaikka on tehty tuollaisen näköiseksi.
Kysyin mun mieheltä että onko tää hyvännäköinen, en kertonut kuka kuvassa on. Mies katsoi hetken (osoitetta näkemättä) ja sanoi, että ei. Paitsi että on ihan liian anorektinen, kuvassa on jotain muuta outoa. Kohta kysyi onko tuo mies :D
Mitä muuta tosta vois sanoa? Kuva nyt sattuu olemaan stailattu tollaseksi.
Mä en ite ole kiinnostnut nuorista miehistä ( eroottisesti ), eli mussa ei ole vähääkään puumaa - ja siksen ehkä näe tuota kundiakaan muuna, kuin teinipoikana, joka on laitetu tollaseks ja otettu kuvia. So?
Aika pysäyttävä näky ainakin. Kyllä sitä väkisinkin tahtoo nähdä tuon naisena. Mä tykkään kauniista miehistä enemmän kuin jostain danielcraigeista, mutta ihan noin androgyyneistä en. Siis kyllähän nuo kasvot toki pysäyttää kun on niin kaunis.
mielestä taas ei ole yhtään kaunis ja näyttää selkeästi mieheltä, vaikka olemus muuten onkin aika feminiininen. Oon kyllä nähnyt tästä muitakin kuvia joissa on ollut selkeämmin naiseksi laitettu ja sillon on kasvot munkin silmään jokseenkin naiselliselta näyttänyt.
eihän sitä edes mieheksi tunnista. Joku anorektinen sukupuoleton olento.