Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paistinpannu ok äitienpäivälahja

Vierailija
14.05.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kokkaamista ja jos saisin jonkun tosi hyvän pannun, olisin tyytyväinen. Olen saanutkin mieheltäni joululahjaksi lättypannun ja se on tosi mieluisa.

Vierailija
2/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on lähtökohta, ettei perheenjäsenille osteta kotitaloustavaroita lahjaksi - nehän on aina enemmän tai vähemmän yhteistiä. Eli omalle vaimolle en ostaisi.

Omalle äidillekään en ostaisi, koska tuommoiset arkiset tarve-esineet ostetaan, kun niitä tarvitaan. Sama koskee mummoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia keittiötavaroita. Olen aika tarkka mitä haluan. Joten siis kunnon kattila, paistinpannu, pata tai joku kiva vemputin kelpaa minulle:-)

Minulle ruuanlaitto ja leipominen on osittain myös harrastuksia. Toki jokapäiväinen kokkaaminen on joskus tylsää.

Vierailija
4/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannu on toivottu tai tiedetään iloiseksi yllätykseksi (esim. erikoisempi/kalliimpi pannu ihmiselle joka rakastaa ruuanlaittoa).

Markettipannu kotitöissä väsähtäneelle on vittuilua.

Vierailija
5/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille annettuna meleko köppäänen. Onhan Äitienpäivä. Vaimolle annettuna se on aivan OK, koska ei ole vaimojenpäivä nyt.

Vierailija
6/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä lahja jos tulee tarpeeseen. Itse vasta ostin uuden paistinpannun mutta muuten olisi kelvannut lahjaksi oikein hyvin (tai sitten lettupannu jota minulla ei vielä ole, oisin tykännyt :)).

Ja parempi lahja se on kui minun saamani lahja - eli ei mitään..

Mieheni on vähän juntti, käy ostoksilla aina edellisenä iltana jos sattuu ehtimään ja tuo tapa harmittaa kun en halua mitään hätiköiden ja "pakon alla" ostettua krääsää, vaan tunteella ja ajatuksella hankittua, juuri minua varten. Tuntuu olevan useille miehille hankalaa. Lasten kannalta ajatellen olisi kiva että isä voisi sen verran vaivautua, että lapset saisivat halutessaan antaa lahjan tai kukkia ja isä auttaisi lapsia siinä kun ovat liian pieniä itse menemään kauppaan..

Vierailija
7/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo munkin mielestä pannu on parempi kuin ei mitään, mitä myös mulle annettiin. Sitten vielä ivattiin, kun kehtasin pillittää kun ei tullut kukkia.

Vierailija
8/8 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset sen ostaa. Mutta mieheltä ei oikein... sitäpaitsi en ymmärrä yhtään miksi miehet ostelevat äitienpäivälahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän