Hinnoittelu apuja
vien muksujen vaatetta kirpparille.
Mitä hinnaksi
mekoille (kinderit)
farkuille (perus henkkamaukkaa)
Paidoille (lego, esprit)¨
t-paidat (lego, villervalla)
tyttöjen ja poikien juhlakengät
???
Kommentit (2)
Toi mesta on erikoistuinut lastenvaatteisiin, mutta muutakin on.
Ajatuksena päästä eroon, mutta tahtoisin pöytävuokran lisäksi toki pienen "voiton". Mutta rahoiksi ei ole tarkoitus lyödä.
Ajattelin itse mekkojen hinnaksi 3€
paidat 2,5 €
t-paidat 1€
ja kengät noin 4,5€.
ap
P.s joo tosi kalliita hintoja näkyy monella ja vielä huonokuntoista myydään. Törkeetä. Tosin ei se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa.
- vaatteiden kunto?
- minkä "tasoinen" kirppari (ts. onko lastenvaatekirppis eli, sinne tullaan katselemaan kalliitakin merkkejä, vai peruskirppis, josta lähiseudun äidit hakevat vaatetta tarpeeseen)
- onko sinun tarkoitus tavoitella voittoa, vai päästä vain tavarasta eroon.Itse haluan tavarasta vain eroon ja käytän lähikirppistä, jolloin pidän hinnat matalina. en ajattele, että vaate on "parempaa merkkiä", vaan vaate vaatteena myyn.
Eli mekon hinta max. 10e, farkut 8e, paidat 5e, t-paidat 3e, kengät 5-10e. Harvemmin myöskään ostan tuon kalliimmalla.
- vaatteiden kunto?
- minkä "tasoinen" kirppari (ts. onko lastenvaatekirppis eli, sinne tullaan katselemaan kalliitakin merkkejä, vai peruskirppis, josta lähiseudun äidit hakevat vaatetta tarpeeseen)
- onko sinun tarkoitus tavoitella voittoa, vai päästä vain tavarasta eroon.
Itse haluan tavarasta vain eroon ja käytän lähikirppistä, jolloin pidän hinnat matalina. en ajattele, että vaate on "parempaa merkkiä", vaan vaate vaatteena myyn.
Eli mekon hinta max. 10e, farkut 8e, paidat 5e, t-paidat 3e, kengät 5-10e. Harvemmin myöskään ostan tuon kalliimmalla.