Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "löysit" miehesi?

Vierailija
13.05.2012 |

Mua ottaa päähän, haluisin tutustua miehiin ja löytää sen oikean mutta... Tuntuu et mulla ei ole mitään ns. luonnollista paikaka jossa edes tapaisi ikäisiään miehä :/

Netti on kokeiltu, useamman kerran, ja oon aika pettyny siihen. haluisin saada tutustuu miehiin ihan luonnollisissa paikoissa, ei netissä.

Mutta: enhän mä nää missään ikäsiäni :(

Koulussa kaikki luokkalaiseni jätkät on 16-17v, töissä käyn keikkalaisena joten kukaan muutenkaan ei tuu työpaikoil tutuksi, baareissa kaikkia miehiä kiinnostaa vain mun paremman näköiset ystäväni ja... argh.

Mulla kun siis on melkein 21v ikää.

mistä te av-mammat olette aikoinaan löytäneet ne miehenne ? o.o

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene yksin, niin varmasti löydät juttuseuraa.

Vierailija
2/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni löysin ihan tästä omasta kaveripiiristä. On mun isoveljeni kaveri ja olin tuntenut pojan/miehen liki 10v ennenkuin 'vau mikä mies'-fiilis iski kuin salama kirkkaalta taivaalta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken sinne miestä mennyt hakemaan niin kun reserviin astumisen hetki koitti, niin oli kulta kainalossa!

Vierailija
4/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää, mutta yhdessä ollaan oltu jo jonkin aikaa, että ehkä sieltä ihan kivojakin ukkoja voi löytää :)

Vierailija
5/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss.in chatista :) siellä eka kertaa juteltiin ja kun oli tylsä ilta niin sovittiin sitten tapaaminenkin samalle illalle :) (mentiin yksille) sillä tiellä tässä ollaan vielä 10v myöhemmin :).

Vierailija
6/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää siis, että sieltä toisemme bongattiin, ei toki se että yhdessä ollaan vieläkin :D

Vierailija
7/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulusta. Oltiin ammattikoulussa samaan aikaan, ei tosin samalla linjalla :) ja mies oli vuotta ylemmällä.

Vierailija
8/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli kesätyöntekijänä meidän firmassa ja ihastuttiin :)

Vierailija
9/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin erääseen baariin, johon oletin porukan ajautuneen. Ei ollut, mutta aloin jutella humalaisen miehen kanssa. Kauheasti viihdyttiin änkkäämässä yhdessä ja tunnin jälkeen päädyttiin miehen kämpälle. Aamulla oli hauskaa ja seuraavana päivänä mies pyysi kahville. Menin ja sille tielle jäin. Tapana ei mulla ainakaan ollut juoda kovin paljoa ja tuo työporukan kanssa tapahtunut oli multa tosi harvinaista.

ihan alettiin tutustua ja deittailla. Aluksi oltiin aika ujoja ja sänkyyn mentiin vasta parin viikon tuntemisen jälkeen uudelleen. Ekana yönä tehtiin jotain, mutta ei se oikein luonannut, kun kumpikin nukahti kesken.

Vierailija
10/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että siinäkin paikassa on jotain hyvää mutta ;D

Vierailija
11/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruotsissa kesätöissä, tavattiin miehen kans siellä yhteisten kavereiden kautta. Josta vinkkinä sanoisin, että koita päästä vähän uusiin ympyröihin, jos lähipiirin tarjonta on jo tarkistettu.

Vierailija
12/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin uuteen työpäikkaan ja HÄN oli esimieheni. Olin kuukauden verran ihastunut häneen, mutta en tuonut sitä julki, koska ajattelin, ettei hän ollut ihastunut minuun. Kun tämä mies sitten yhtenä päivänä ilmoitti olevansa ihastunut minunn, niin siitähän se sitten lähti.

Ollaan oltu nyt 11 vuotta naimisissa ja meillä on kolme lasta. Ja edelleen olen hyvin rakastunut, vaikka on meillä vaikeitakin aikoja ollut.

Vierailija
13/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivan kannelta murjottamasta =)

Vierailija
14/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin sielunkumppanini ensimmäisen kerran 25-vuotiaana, ja heti perään toisen (jonka kanssa olen nyt 9 vuotta myöhemmin).

Tapasimme netissä, joka on minun mielestäni paras mahdollinen tapa, mutta ymmärrän ettei se sovi kaikille. Jos osaa erittäin hyvin ilmaista itesään kirjallisesti, tuntee itsensä ja tietää mitä on etsimässä, netti toimii, koska siellä voi törmätä ihmisiin joita ei olisi mitään mahdollisuutta kohdata livenä. Esim. miestäni, joka ei käy baareissa, jolla on hyvin rajattu kaveripiiri ja kiireinen työ (paikassa johon ulkopuoliset eivät pääse), ja joka vapaa-aikanaan nauttii kotielämästä ja yksin lenkkeilystä, en olisi kerta kaikkiaan tavannut missään muualla.

Mutta miehiä nyt voi tavata esim. harrastuksen parissa. Se on hyvä tapa siinä mielessä, että jos alat harrastaa jotakin itseäsi kiinnostavaa, teillä on jo valmiiksi yksi yhteinen kiinnostuksen kohde. Onko koulussasi oppilaskuntaa, tutorointia tai muuta vapaaehtoisuuteen perustuvaa ryhmätoimintaa, jossa olisi ikäisiäsi miehiä?

Koiraa ulkoiluttaessa kuulemma tapaa ihmisiä, samoin kirjastoissa (olen kuullut näin, itse kyllä haluan olla rauhassa jos menen kirjastoon). Onko kaupoissa, joissa käyt, joku kivan oloinen nuori miesmyyjä? Rohkeasti pyytämään ulos häntä! Tai jos ei, niin käy vaihteeksi muissa kaupoissa, esim. elektroniikkaliikkeissä kyselemässä tuotteista kaikenlaista..

Vierailija
15/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin kun tulee ihmisiä kahden eri suvun/ystäväpiirin parista, jolloin kaikki eivät välttämättä jo valmiiksi tunne toisiaan.

18

Vierailija
16/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet epäonnistuneet nettitreffit oli kuitenkin ennen sitä, mutta jatkoin silti etsimistä, kun lapset oli isänsä luona joka toinen viikonloppu. :D

Vierailija
17/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalta :D Ei ihan ekana ollut miehet mielessä sille reissulle lähtiessä, mutta niin siinä sitten kävi!

Vierailija
18/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekana päivänä. Näin hänet ja se oli siinä. Elokuussa tuosta tulee kuluneeksi 19 vuotta. Hän on yhä se ainoa oikea minulle, elokuussa on myös 10 hääpäivämme.

Vierailija
19/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sit matkustaa 300km löytääkseni sen hepun samanlaisissa haalareissa kun itsekin olin liikenteessä... :P

Vierailija
20/24 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis ihan eri työpaikoissa, mutta koulutus oli yhteinen. Molemmat myöhästyimme koulutuksesta vähän, ja menimme yhdessä nolona istumaan viimeiseen riviin. Koulutuksesta ei jäänyt juuri mitään mieleen sillä meillä oli niin hauskaa keskenämme :)

-Häät tänä kesänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi