Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vein vaimon Hesburgeriin äitienpäivänä. Olen hyvä jätkä ja rakastettava isä myös lapsilleni.

Vierailija
13.05.2012 |

Hämmästelin hamburger aterioiden korkeita hintoja.

Mistä lähtien hamburilaiset ovat olleet noin kalliita. Kyllä kävi kukkarolle kalliiksi, mutta pitäähän sitä kerran vuodessa törsätä. Säästeliäisyys on silti meidän perheen hyve!

-Iskä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmaksi käy syödä kotona

ei taatusti.

Vierailija
2/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset saivat oikein pullon limukkaa kaupan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti ymmärsi varmasti arvonsa.

En olisi lähtenyt mukaan ollenkaan.

Vierailija
4/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti on ihan sikakallista ostaa jotain mättöä hesestä. Muutama kymppi lisää, niin olisitte syöneet vaikka kunnon ravintolassa:)

Vierailija
5/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttista. Kyllä äiti ymmärsi varmasti arvonsa.

En olisi lähtenyt mukaan ollenkaan.

Todellisuus on ihan toista. Ei kenenkään perheissä lähdetä minnekään sunnuntaina. Ei lähdetä edes heseen.

Romantiikka on kirjallisuuden ja elokuvien tuotetta. Sitä ei tarvita todellisuuteen. Meillä mies keitti aamulla kahvit ja tarjosi munkit. Siinä se. Tiedän kyllä että mies rakastaa minua muutenkin, kuin että hän vie minut ja viisi meluista lasta hienoon suomenruotsalaiseen ravintolaan..........

Vierailija
6/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa minunkin mies joskus noin spontaani.

Lapset viihtyy hyvin hesessä ja rossossa.

Vierailija
7/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsään missä tarjolla oli sitten reppulämmintä mehua ja kylmiä pinaatti lettuja.

Vierailija
8/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan normaali käy missään ravintoloissa.

Korkeintaan sellaiset, jotka pitävät itseään muita parempina tai luulevat itsestään liikoja.

Suomalaisuuteen ei kuulu ravintolat.

Vierailija
9/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä yritys ap

Vierailija
10/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa ottaa haltuun äidien päivää.

Vierailija
11/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haki Hesestä burgerit koko porukalle. Olipa ihana, ettei tarvinnut tehdä ruokaa tai raahata lapsia mukana, vaan herkut tuli valmiina kotiin kannettuina. Juomana maitoa jääkaapista. Ihanan lounaan jälkeen lapset jaksoivat taas leikkiä käpylehmillään, joten päästiin tekemään kutosta.

Vierailija
12/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli, eikö mies edes kerran vuodessa voisi panostaa ja viedä kunnon ravintolaan. Hän on sitä jätkää passannut koko vuoden ja pääsee vain hampurilaiselle.

Vierailija
13/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin ihan minun, eli perheen äidin toivomuksesta :D Mies olis halunnu johonkin hienompaan äitienpäivälounas-paikkaan, mutta mä arvelin, että hesessä olis enemmän tilaa ja olin oikeassa: oltiin ainoat paikalla :D Tarkotus oli käydä vain nopeasti syömässä mummolakeikkojen välissä, ettei lapset vedä pelkkää kakkua aamusta iltaan.

Vierailija
14/14 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me voitas hyvin mennä Heseen mun toiveesta myös äitienpäivänä. Tykkään Hesen mätöistä paljon. Toki "oikeetkin" ravintolat on mukavia, mutta roskaruoka nyt vaan on mun intohimo, jota harvoin kuitenkin syön (kun satun olemaan helposti lihoavaa sorttia).