Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos fb:ssä "kaveri" ei vastaa yksäriin viikkoon tai kahteen, onko silloin turha kuvitella

Vierailija
13.05.2012 |

Että hän haluaisi olla yhteyksissä? Siis kertooko se, että pitäisi antaa olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda koko tyyppi. Kyllä kuuluu hyviin tapoihin vastata. (siis jos tämä ihminen tosiaan käyttää facebookia, on päivityksiä yms. mutta tietysti eri asia jos ei käy siellä ja siksi ei huomaa viestiäsi)

Vierailija
2/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama sellainen kaveri, jotka käyvät kerran viikossa tai harvemmin Facebookissa. Silloin on ymmärrettävää, ettei vastausta ala heti kuulua.

Mutta minulla on myös pari sellaista kaveria, jotka käyvät päivittäin päivittämässä statusta, mutta eivät syystä tai toisesta vastaa viesteihin. Minusta se on huonoa käytöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos käyttää sitä kännykällä, on mahdollista ettei edes huomaa.

Käytä siis puhelinta ja soita tai edes tekstari.

Voit myös varmistaa lähettämällä tekstari että fb:ssa on viesti.

Vierailija
4/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb ei näyttänyt sitä punaista merkkiä, että laatikossa on viesti. Niinpä kaverin viesti ehti köllötellä siellä 2 kk:tta ilman mun reaktioo.

Vierailija
5/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb ei näyttänyt sitä punaista merkkiä, että laatikossa on viesti. Niinpä kaverin viesti ehti köllötellä siellä 2 kk:tta ilman mun reaktioo.

En vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä siitä, jos joku ei vastaa fb-viestiin.

Vierailija
6/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei joku vastaa fb:n viesteihin ei tarkoita yhtään mitään. Jos ei se vastaa puhelimeenkaan, tai soita takaisin jossain kohtaa, niin sit voi miettiä missä vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä