Olisitko voinut tulla raskaaksi ilma että tiedät isän henkilöllisyyttä?
Onneksi en tullut, mutta mahdollista olisi ollut
Kommentit (14)
Toi olis kamalaa. Eka kerran pitää olla jotain ihan muuta
eka kerta kännissä tuntemattoman kanssa ilman ehkäisyä. Etunimen tiedän.
Jälkikäteen ajateltuna helvetin typerää mutta pääsinpä tavoitteeseeni eli irti neitsyydestä enkä siis tullut raskaaksi tai saanut tauteja. Ja ihan hieno ja hyvä seksielämä on aina ollut, tuosta on aikaa jo 20v.
Jos nyt tulisin raskaaksi, niin olis 3 eri vaihtoehtoa isäksi, joten en siis raskausaikana varmasti voisi tietää isän henkilöllisyyttä.
Nää miehet kyllä sinällään tunnen, tosin yhtä en kovin hyvin, mutta nimet jne. kuitenkin ja kahden kanssa vietän todella paljon aikaakin.
tavannut vanhemmat ym. Tuntemattomien kanssa en ole hässinyt.
Mulla myös eka kerta tuntemattoman, 20 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ilman ehkäisyä. Jos siitä olisin tullut raskaaksi niin olisin tiennyt etunimen.
Sen jälkeen tullut järkeä päähän, eli ainut isäkandidaatti olisi mieheni :)
Tai tiedän miehen nimen, etu- ja sukunimen mutta en yhteystietoja.
Enkä edes halua tietää.
Vauvalla on sosiallinen isä, biologista isää ei ole, enkä usko että kaipaa.
yksi varmasti olisi jossain vaiheessa jäänyt kiinni valheesta, muut ovat olleet niin pikaisia tuttavuuksia, että ihan hyvin olisivat voineet olla Matti Meikäläisiä kaikki.
Minulla on yksi lapsi yhden illan suhteesta.
Mutta ei se mitään, lapsesta tuli ihan täydellinen :D Hyvin pärjäsimme ilman isääkin, lapsi jo aikuinen.
Minut on luotu äidiksi. En ehkä olisi ollut niin hyvä jos olisi pitänyt tapella jonkun äijän kanssa. Tiedä häntä, lapsen pitäminen oli elämäni paras päätös.
yhden illan jutuista, mutta kun en siinä onnistunut, piti ottaa vakipano jolta sain siittiöt lasten tekoon.
eka kerta kännissä tuntemattoman kanssa ilman ehkäisyä. Etunimen tiedän.
jos olisivat laboratoriossa sekoittaneet spermat tai munasolut. Mutta lapsi on puoliksi minun ja puoliksi isänsä näköinen, että ei tarvitse onneksi miettiä :)