Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te kitisette, että mies ei muista teitä äitienpäivänä

Vierailija
13.05.2012 |

kun ettehän te miehen äitejä ole! Mies muistaa omaa äitiään, EI vaimoaan. Lapset muistavat sitten aikanaan omaa äitiään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ettehän te miehen äitejä ole! Mies muistaa omaa äitiään, EI vaimoaan. Lapset muistavat sitten aikanaan omaa äitiään.

Onko se täynnä keski-ikäisiä miehiä mummoineen?? Eikö menis aika sekavaks joka jokainen ryntää muistamaan sitä omaa äitiään?? minä lähden omalle, mies omalleen, jotka menevät muistamaan omiaan ja lapseni yrittävät sitten juosta perässäni?(mielikuvana tosin hauska :D) Kyllä me juhlitaa nyt ihan perheen piirissä, koska olen tämän meidän perheen äiti ja muistamme luonnollisesti omia äitejemme jotenkin myös. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! :)

Vierailija
22/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on päiväunilla ja sen aikaa mä jökötän täällä palstalla, mies lötköttää sohvalla. Viime vuonna oli ihan samalla tavalla ja tää tismalleen samanlainen aloitus oli silloinkin. Ilmeisesti saman henkilön tehtailema provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri oma isäni kävi toivottamassa minulle hyvää äitienpäivää koska olen äiti, vaikka olen hänen tyttärensä ja samoin hän käy muistamassa veljeni vaimoa, koska hän on äiti. Samoin minä muistan anoppiani, omaa äitiäni ja toivotan hyvät äitienpäivät myös ystävilleni ja naapureille, jotka ovat äitiä. Mies muistaa minua ja omaa äitiänsä ja minun äitiä. Koska on äitienpäivä ja kaikki äidit ovat muistamisen arvoisia, ei se tarvi aina lahjaa tai kukkaa, voi toivottaa hyvää äitienpäivää ja vaikka halata. Varmaan vielä käymme mummon haudallakin tänään kukkuia viemässä näin äitienpäivän kunniaksi. Että jos ei aina oltais niin kapeakatseisia!

Vierailija
24/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on päiväunilla ja sen aikaa mä jökötän täällä palstalla, mies lötköttää sohvalla. Viime vuonna oli ihan samalla tavalla ja tää tismalleen samanlainen aloitus oli silloinkin. Ilmeisesti saman henkilön tehtailema provo!

puolisoaan, sanovat vaan että jokainen muistaa vain omaa äitiään. Nämä äidit sitten on olevinaan samaa mieltä ja huutavat kovaan ääneen että "en ole mieheni äiti ja minua ei saa muistaa mitenkään". Sillä kai peitetään (jopa itseltä) se iso pettymys mikä iskee joka äitienpäivä kun oma mies ei muista.

Vierailija
25/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua äitienpäivänä ja tuntuuhan se ikävältä. Olisi ihanaa jos mies lähtisi lasten kanssa keräämään edes valkovuokkoja ja olisivat yhdessä tehneet kakun ja keittäneet kahvin. Mutta sain pettyä jo viidennen kerran :( ei ole kiva juttu koska muistan minäkin isänpäivänä häntä.

Vierailija
26/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sentään toivotti hyvää äitienpäivää, muuten ollut päivän autotallissa ja nyt lähti kaverinsa kanssa liikenteeseen.

Vierailija
27/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä koen että silloin juhlitaan äitiyttä samoin kuin isänpäivänä isyyttä. Siksi loukkaannun joka kerta kun mies ei muista.

Vierailija
28/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies muistaa mua aina, olen hänen lastensa äiti ja äitienpäivä on oiva päivä muistuttaa, että olen hyvä siinä hommassa :))

Mun mies rakentaa mulle, no meille, parhaillaan patiota tuolla pihalla ja se on mulle ihana äitienpäivälahja, parhaimmat sain tietysti kolmelta lapseltani!

Vierailija
29/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei mies auta pieniä lapsia hankkimaan korttia tai pientä lahjaa. Meidän pienet ovat olleet niin onnellisia, kun ovat saaneet antaa lahjan ja pitää sitä isin kanssa piilossa. On hyvä opettaa lapsillekin antamista ja auttaa heitä silloin kun ovat vielä niin pieniä, etteivät siihen itse pysty. Varmasti normaali äitikin auttaa lapsiaan ostamaan isänpäivälahjan.

Vierailija
30/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on isän tehtävä auttaa ja opettaa lapsia muistamaan äitiä. Sitäpaitsi minusta isä voi myös kiittää vaimoaan siitä, että on lapsilleen äiti. Meillä on onneksi itsestäänselvyys, että minä muistan isänpäivänä miestäni ja hän äitienpäivänä minua. En kyllä tiedä katselisinko edes miestä joka olisi oin itsekäs?

Vierailija
31/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopetat sinäkin isänpäivänä muistamsien! Eiköhän se opeta jotain.

Vierailija
32/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on kaikkien äitien, ei vain sen oman äidin.

Ap ja kaltaisensa ovat niitä joita vituttaa kun ukko ei noteeraa äpäivää mitenkään ja pitää tätä iänikuista mantraa hokea.

Minä olen mieheni lasten äiti. Mieheni arvostaa todella paljon äityttäni ja sitä, että olen antanut hänelle 4 ihanaa ja rakasta lasta.

Hän muistaa sen jokaisena vuoden päivänä, mutta silti muistaa lasten kanssa mua erityisesti äitienpäivänä.

AP jos sun mies on paska, älä oleta että kaikkien miehet on.

Mun mies onnittelee anoppiaan äitienpäivänä ja vie ruusuja, vaikka ei hänkään ole mieheni äiti. Samoin siskoaa joka on äiti, eikä tämäkään ole äitinsä. Onnittelee kaikkia tuntemiaan äiti-ihmisiä joita näkee ennen-jälkeen äitienpäivänä.

Vierailija
33/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne hellan ääreen ja pidä pääs kiinni.

Vierailija
34/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni äitien-/isänpäiväperinteet ovat osa lastenkasvatusta: opetetaan lapselle miten toisia ihmisiä kunnioitetaan ja otetaan huomioon, kuinka vastavuoroisesti annetaan toiselle huomiota.

ei voi opettaa mitenkään muuten?

Meillä on lapsille opetettu että joka ikinen päivä on sellainen päivä, jolloin tärkeää ihmistä voi muistaa.

Vierailija
35/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan lapsille se toisen huomioimisen ja muistamisen malli.

Siksi siis.

Ymmärrätkö?

Vierailija
36/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siis.

Ymmärrätkö?

Meillä huomioidaan toisiemme päivittäin, kehutaan tehdystä työstä, kiitetään ja arvostetaan sanoin ja teoin. Ei noihin asioihin tarvita jotain kaupallista juhlapäivää.

Vierailija
37/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siis.

Ymmärrätkö?

Meillä huomioidaan toisiemme päivittäin, kehutaan tehdystä työstä, kiitetään ja arvostetaan sanoin ja teoin. Ei noihin asioihin tarvita jotain kaupallista juhlapäivää.

Minusta se on toisen ihmisen huomioimista, että muistaa juhlapäivänä.

Vierailija
38/44 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä ilkeistä ihmisistä... ei ole sinun vikasi, jos lapsesi eivät muista äitienpäivää, nykyajan nuoret aikuiset ajattelevat vain itseään (joo, tiedän, että yleistän)..

Miksi muutenkaan kirjoittaa tälle palstalle, tämä on varmasti suomen ilkeimpien ihmisten kohtauspaikka, jossa saavat purkaa tuskaansa ja epävarmuuttansa muiden ihmisten kirjoituksiin.

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, myös omalle. Tulen moikkaamaan sunnuntaina!

Vierailija
39/44 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2012 klo 12:32"]Tottakai kunnon mies muistaa lastensa äitiä äitienpäivänä, varsinkin jos lapset vielä pieniä. Ihan päivänselvä asia. Osoittaa toisen kunnioittamista, huomioon ottamista ja arvostusta.

[/quote]Juuri näin.

Vierailija
40/44 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni lasten äiti, joten tietenkin mies muistaa minua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi