Vali vali vali...
Oikeasti, tällä palstalla kulminoituu naisten tyhmyys, avuttomuus ja itsesäälissä rypeminen aina näin äitienpäivänä (+/- kaksi päivää).
On se kumma kun yhteen perkeleen päivään kulminoituu se, että arvostaako joku teitä vai ei. Niin, tokihan on sitten myös naistenpäivä ja ystävänpäivä, niin ja syntymäpäivä ja nimipäivä ja vieläpä hääpäiväkin! Päiviä riittää milloin on "se ainao päivä vuodesta kun minua voisi muistaa".
Koskaan ei mies muista, arvosta, helli, rakasta, ymmärrä. Aina vaan saa paskaa niskaan ja olla kotitalouskoneena ja lastenhoitajana. Pilluakin pitäisi antaa aina kun mies haluaa vaikkei itsellään ole tehnyt mieli sitten talvisodan. Tokihan mieli tekisi jos mies muistaisi, arvostaisi, hellisi, rakastaisi ja ymmärtäsi... NOT.
Lopettakaa se ainainen valitus!!! Tehkää asialle jotain! Miehet eivät ole ajatustenlukijoita eikä ennustajia, yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Ja jos mies ei selkeästi kerrotuista toiveista huolimatta toimi kuten haluaisit niin joko lopetat valituksen ja hyväksyt tilanteen tai laitat miehen kiertoon. Selityksiä löytyy aina ja valittamien on kivaa, mutta molemmat totaalisen turhia.
Minä arvostan itseäni 365 päivää vuodesta, samoin tekee lapseni ja mieheni vaikkei sitä tarvitsekaan minulle kertoa silloin kun kalenteri käskee. Olkaa ylpeitä itsestänne, olkaa ylpeitä miehistänne ja lapsistanne älkääkä aina valittako tekemättömistä tai väärin tehdyistä asioista vaan kehukaa joskun niistä hyvin tehdyistä tai asioista jotka nyt meni vähän pieleen, mutta tarkoitus oli hyvä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
Kommentit (2)
ei ne miehet sit valita mistään. onneks naiset vaan.päivän vinkki: äläkäy täällä, jos ottaa niin koville
Samoin voisi ajatella niitä jotka ovat äitjeä 365 päivää vuodesta YKSIN.