Aika moukkamainen ja tunnevammainen mies on jos...
ei vaimoaan millään tavalla muista äitienpäivänä ja vielä ensimmäisena sellaisena :( huh huh!
Kommentit (11)
tuntuisi tosi pahalta kyllä. Kertoo kyllä miehestä jotain...kyllä se äitienpäivä olisi oikein hyvä päivä muistaa jollain tapaa osoittaa vaimolle arvostusta siitä on yhteisen lapsen kantanut vatsassaan ja synnyttänyt...ja ihan turhaa tulla tähän lässyttämään että sitä muistamista pitäisi tehdä joka päivä koska sellainen mies joka sitä ei tee äitienpäivänä ei tee sitä koskaan!
en keksisi parempaakaan nimitystä kuin tunnevammainen moukka koska sitähän se on! Tykkään muutenkin puhua asioista niiden oikeilla nimillä...
tällainen mies ei arvosta vaimoaan koskaan...ei edes silloin kun saa joka päivä puhtaat kalsarit päälleen ja pimppiä illalla.
kyse ei ole vain yhdestä äitienpäivästä vaan kokonaisuudesta enkä hetkeäkään usko että äitienpäivän unohtava mies koskaan huomioisi tai arvostaisi vaimoaan millään tavalla...
Esim aamupalaa vuoteeseen tai edes siivottua keittiötä. Voisi halata ja kiittää vaimoaan panostuksesta perheeseen jne...hirveä mies jos ei millään tavalla muista ja sitten vielä kehtaa suuttua siitä kun vaimo pahoittaa mielensä.
No meillä mies ei ole koskaan muistanut minua mitenkään äitienpäivänä enkä sellaista myöskään vaadi. Kunhan mies muistaa omaa äitiään, on hyvä.
Meillä mies kyllä sitten saattaa tuoda vaikkapa kukkasia ihan pitkin vuotta. Paljon mukavampaa tuo minusta on kuin että yhtenä päivänä on "pakko" tai on täysi kusipää.
ole muistanut minua millään tavoin äitienpäivänä :(
Joka kerta päätän, että pidän tämän päivän siinä kuin muutkin mutta joka kerta mulle tulee niin paska ja surullinen fiilis.
Luen facesta miten muiden miehet ovat muistaneet ja katson laitettuja valokuvia aamupaloista ja lahjoista.
En vaan voi mitään mutta masennun joka hemmetin äitienpäivä tosi paljon. Seuraavana päivänä töissä aina kysytään mitä kukin sai ja aina oletetaan, että kaikki saa ja kaikkia muistetaan.
Yhtenäkään äitienpäivänä en ole mieheltäni saanut lahjan lahjaa.
No mun pitäis tottua tähän mutta en vaan totu.
Huomenna mulla jo parempi fiilis taas. Näin se menee.
Nauttikaa oikeasti te äidit joita muistetaan ja ennenkaikkea hyvää äitienpäivää teille joita ei muisteta. Olette arvokkaita äitejä!!
eikös äitienpäivänä muisteta äitejä? Vaimoa muistetaan muina päivinä pitkin vuotta. Näin minä sen olen kokenut.
eikös äitienpäivänä muisteta äitejä? Vaimoa muistetaan muina päivinä pitkin vuotta. Näin minä sen olen kokenut.
Kello on vasta 11:00 aamulla. En minäkään ole äitiäni vielä muistanut.
en nyt noita sanoja ehkä miehestäni käyttäisi, mutta vituttaahan se.