Mieheni elää kuin olisin maaginen kotikeju
Iltaa kaikkille, ihan alkuun anteeksi kirjoitusvirheet, en puhu/kirjoita suomea äidin kielenäni. :\
Sitten itse asiaan.
Mieheni käy palkatöissä, 8-9h päivä, 5 päivää viikkossa. Mieheni olettaa että minä siivoan, laitan ruuan, pesen pyykit, hoidan lastamme (2,5kk) jolla ilmavaivoja eli ei nuku kunnolla, ulkoilutan hänen koiransa, käyn kaupassa, maksan laskut etz. Ymmärrän että nämä asiat kuuluvat aika pitkälle minun tehtäviksi viikolla kun hän on töissä ja miellelläni yritän kaikkea tehdä. Ongelmani onkin että kaikki laskut pitäisi maksaa puoliksi esim. vuokra, sähkö, netti. Voin ymmärtää nämä asiat, mutta en koskaan saa puolia rahoja jos käyn kaupassa, hän kyllä vaatii minulta aina puolet jos sattunut käymään kaupassa vaikka ostanut tupakaa, alkoholia, karkkia ja kaikkea muuta mitä en pysty/halua käytää. Ja nämäkin pitäisi maksaa puoliksi. Sekä kaikki lapseen liittyvä on hänen mielestään vain minun maksettavaa kun kerran saan sen lapsilisänkin. En saa edes halia nykyään vaivan palkaksi kun olen koko yön valvonut lapsen kanssa ja koko päivän siivonnut, mies tänäänkin kun heräsi eilisen jääkiekkomatsin (oli kaverilla katsomassa ja he ryypäsivät) jälkeen niin painu heti ulos, tuli kotiin vain tunniksi ja ihmetteli kun ei ollut ruoka valmis. Nyt on naapureiden kanssa ulkona. Minua kismitää kun yritän ja yritän puhua asioista hänelle mutta tuntuu kun menisi yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Viikon päästä on varmaan taas "lainaamassa" minulta rahaa... Eli siis, ei ole edes tuntia viikossa omaa aikaa, hänen palkka rahat ovat hänen, minun vanhempainraha on meidän yhteinen ja talossa pitäisi asua maaginen keiju joka kaiken hoitaa sekä tulinen kettu joka on aina valmis lämmitämään vällyjen välissä... :( ja vielä kehtaakin valitaa kun en lämpeä välyjen väliin ja joskus juoksee "villakoira" vastaan kaapin takaa ;)
Kiitos että sain valitaa, toivon muille mukavempaa illanjatkoa :)
Kommentit (2)
miehesi kanssa. Miksi hän katsoo oikeudekseen käyttää sinua hyväkseen? Jos teillä on pieni lapsi, et edes voi tienata nyt rahaa -ja rahan arvoista työtä se kodin (ja lapsen!) hoitaminenkin on!
Miehesi kuulostaa näin kertomuksesi perusteella todella keskenkasvuiselta ja itsekkäältä. Jos ei tilanne alkaisi muuttua, en minä ainakaan moiseen suhteeseen jäisi. Miehesi toimii todella itsekkäästi ja hänen olisi aika saada se tietää ellei itse tajua! Tsemppiä kovasti!
Haluatko olla sen kanssa?