Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppistä nuoren tytön ihon kanssa!

Vierailija
12.05.2012 |

13.v tytölläni on nyt n. puolen vuoden ajan ollut silmien alapuolella milium-näppyjä. Eli siis todella pieniä valkoisia näppyjä.

Ollaan kahdesti käyty kosmetologilla, ja hän on niitä poistanut. Helpotti vähäksi aikaa, mutta miliumit tuli pian takaisin. Lisäksi oli aika kivulias toimenpide, joten tyttö ei haluaisi mennä uudestaan.

Samalla kosmetologi sanoi, että johtuu kuivasta ihosta, eli pitäis saada lähtemään hyvällä rasvauksella. Tyttö on rasvannut jo varmaan puoli vuotta kasvoja iltaisin tosi rasvaisella rasvalla (merkkiä en muista) ja aamuisin laittaa Acon päivävoidetta. Silti mitään ei ole tapahtunut, ja tuntuu että noita on tullut vaan lisää viimeviikkoina (voisko johtua, että tyttö vaihtoi meikkivoidetta pari viikkoa sitten?).

Muuten tytöllä on tosi hyvä iho, ei ole ollut finnejä kun ehkä muutama joskus jne.

Oisko kenelläkään mitään vinkkiä, miten nuo saisi katoamaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en suosittele, ettei tulehdu.

Vierailija
2/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muuta toimivaa vinkkiä, miten noista pääsee eroon?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen googlettamaan sellaisen ihonhoitosarjan kuin ME (Marja Entrich). Tuotteet ovat biologisia, ja ne eivät sisällä mitään keinotekoisia, synteettisiä aineita.

Itse olen käyttänyt kyseisiä tuotteita 17 vuotta. Mullakin on 13 vuotias tytär, jolle olen myös ostanut näitä tuotteita.

Pienenä mainostuksena: mua luullaan aina lähes 10 vuotta nuoremmaksi ja uskon sen johtuvan hyvästä ihonhoidosta ja laadukkaista ihonhoitotuotteista! :)

Olis kiva kuulla, paranivatko iho-ongelmat kun ja jos ostat ME tuotesarjan aineita. Tulethan sitten kertomaan! :)

Vierailija
4/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvovoiteissa sekä muita tukkivia ainesosia meikeissä. Käyttääkö tyttösi meikkiä ja puhdistaa ihon iltaisin?

Vierailija
5/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ME sarjaa on monet suositelleet, pitää varmaan testata! Mistä sitä muuten saa, saako perusapteekeista?

Saako tuolla ME:llä juuri miliumit lähtemään? Muuten tytöllä on hyvä iho, niin en haluaisi turhaa ostaa kalliita ihonhoitotuotteita, kun nykyisilläkin pärjätään. Mutta jos tuolla lähtee nimenomaan miliumit, niin sitten ostan!

Tyttö puhdistaa joka ilta ihon Louis Vidmerin kasvovedellä, desinfioi näpyt NeoAmiseptillä ja rasvaa hyvin ihon.

Kasvolla käyttää kevyesti meikkivoidetta ja poskipunaa, mutta ei puuteria.

Vierailija
6/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tyttäresi levittää meikkivoiteen-likaisella sienellä vai kädellä. Suosittelen sientä joka uusitaan tarpeeksi usein tai pestään vähintään. Eihän meikkivoide ole liian rasvainen tai tukhaduttava. Laserhoito on erittäin hyvä,mutta kallis luufinneihin. Laitan kohta perusvoiteen nimen joka auttaa ko, vaivaan ja palauttaa ihon normaalin tasapainon.

Vierailija
7/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Physiogel® Creme -perusvoide

Voide kuivan ja herkän ihon päivittäiseen hoitoon

Sopii:

•herkälle iholle

•kuivalle iholle

•ärtyneelle iholle

•ikääntyneelle iholle

Hyödyt:

•DMS® rakenne auttaa korjaamaan ihon läpäisyestettä

•auttaa ylläpitämään ihon kosteustasapainoa

•sisältää luonnollisia aineosia

•ei sisällä emulgointiaineita

•ei hajusteita, väriaineita tai säilöntäaineita

Vierailija
8/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tulee liian rasvaisista voiteista. Eli kannattaa käyttää kosteuttavaa, mutta ohutta voidetta. Onko miliumeja juuri silmänympärysiholla? Silloin kannattaisi käyttää silmänympärysvoiteita. Kosteuttavaa tai jopa ihan geelimäistä. Itselläni tulee miliumeja nimittäin silmänympärysiholle jos laitan kasvovoidetta(rasvaisempaa kun silmänympärysvoiteeni) silmien alle.

Olen itse käyttänyt esim. Biothermin ja Cliniquen silmänympärysvoiteteita(olen jo 35v, ryppyjä vastaan nääs), mutta nuorelle varmasti käy ihan joku halpa, kunhan on ohut ja kosteuttava. Joskus ostin meikkiesittelystä aika tuhtia silmänympärysvoidetta ja sen kanssa alkoi taas tulla niitä miliumeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä