Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä haluaisit kuolla?

Vierailija
12.05.2012 |

Minä haluaisin kuolla yöllä nukkuessani. Iällä ei niin merkitystä, mutta toivoisin, etttä lapseni olisivat silloin jo täysi-ikäisiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin että tajuan noutajan tulevan. Elämä loppuu vain kerran, haluan ymmärtää sen kokemuksen.

Vierailija
2/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kuolla yöllä nukkuessani. Iällä ei niin merkitystä, mutta toivoisin, etttä lapseni olisivat silloin jo täysi-ikäisiä.

Ja nimenomaan niin etten tietäisi asiasta etukäteen. Eipä taida toteutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi sitä mietin töissä ja samaa toivon sukulaisilleni.

T: Sairaanhoitaja.

Vierailija
4/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa, jos joku alkaisi elvyttämään, tietämättä kuinka kauan olen maannut elottomana :(

Vierailija
5/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin että tajuan noutajan tulevan. Elämä loppuu vain kerran, haluan ymmärtää sen kokemuksen.

Mieluummin hitaasti kuin nopeasti, vaikka olisi tuskiakin.

Vierailija
6/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vanhana,että olen nähnyt lapsenlapset.

Vierailija
7/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että kuolisin mieheni jälkeen (ettei hän joutuisi yksinäiseksi leskeksi) mutta ennen lapsiani.

Vierailija
8/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli kotonaan ilmeisesti nukkumaan menossa. Näytti siltä, että oli istunut sängyn laidalla ja siitä vaipunut sydänkohtauksen tullessa sängylle, pää tyynylle, oikea käsi sydämen päällä. Kotisairaanhoitaja oli käynyt iltakäynnin hetkeä aikaisemmin, ja isä oli hiukan valitellut huonoa oloa. Hän oli 87-vuotias, eikä halunnut muuttaa kotoa pois.

Vierailija
9/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reipas ja omatoiminen, en rupea odottelemaan.

Vierailija
10/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissa pitkän elämän jälkeen ilman pitkiä tuskia. Osanotto isän menetyksestä kuitenkin sinulle.

eli oli kotonaan ilmeisesti nukkumaan menossa. Näytti siltä, että oli istunut sängyn laidalla ja siitä vaipunut sydänkohtauksen tullessa sängylle, pää tyynylle, oikea käsi sydämen päällä. Kotisairaanhoitaja oli käynyt iltakäynnin hetkeä aikaisemmin, ja isä oli hiukan valitellut huonoa oloa. Hän oli 87-vuotias, eikä halunnut muuttaa kotoa pois.

Vierailija
11/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nopeasti ja vanhana. Haluan elää ainakin yli 100 vuotiaaksi. Pelkään kuolemaa.

Vierailija
12/12 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kuitenkin niin, että tietäisin lähdön olevan piakkoin edessä, jotta voisin hyvästellä rakkaat ja antaa viimeiset neuvot. Molemmat vanhempani kuolivat yllättäen, ihan yllättäen, 7 vuotta välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi