xl pukeutumista
miks toi edellinen oltiin poistettu? ei ollu mitään haukuttu.
edelleen sitä mieltä ettei kyseinen kokopunainen mekko sovi tälle naiselle.
http://varikaspipsa.blogspot.com/2012/05/vaate-esittelyssa-red-dress.ht…
Kommentit (32)
miten toi kuva mukamas todistaa mitään? toihan voi olla vaikka joku kaveri
"suosittelisin lämpimästi burkhaa...." HAHAHHAHAHAAAAAH! EN KESTÄ ENÄÄ!!!!!!
eikä jaksettu tehdä itse pitsaa niin syötiin sitten miehen kanssa pakaste pitsa PUOLIKSI. Mä en vaan usko ,että se puolikas pitsa riittää tyydyttämään nälkää. Normaalipainoinen ihminen voi myöntää syvänsä kokonaisen pitsan.Miksi lihavat kieltävät viimeiseen saakka syövänsä isoja/normaaleja annoksia?
eikä jaksettu tehdä itse pitsaa niin syötiin sitten miehen kanssa pakaste pitsa PUOLIKSI. Mä en vaan usko ,että se puolikas pitsa riittää tyydyttämään nälkää. Normaalipainoinen ihminen voi myöntää syvänsä kokonaisen pitsan.Miksi lihavat kieltävät viimeiseen saakka syövänsä isoja/normaaleja annoksia?
musta on vaan hyvä että tuo koettaa syödä pienempiä annoksia kuin koko pitsaa vetää. musta on tyhmää kun kukaan ei usko mihinkään sen syömisiin ja liikkumisiin vain koska se on lihava
musta on vaan hyvä että tuo koettaa syödä pienempiä annoksia kuin koko pitsaa vetää. musta on tyhmää kun kukaan ei usko mihinkään sen syömisiin ja liikkumisiin vain koska se on lihava
NIIN EI SE NÄYTTÄISI TUOLTA!! siksi siihen ei uskota, koska se ei ole totta.
No ihan siitä syystä,että jos ei syö paljoa ja liikkuu paljon niinkuin pipsa väittää niin silloin ei yksinkertaisesti paina noin paljoa! Joten miksi pitää valhdella? Ja ei Pipsa ei ole myöskään laihtunut, on kertonut painon pysyneen samana jo pitkään.
niin tekee se siinä mielessä oikein ettei ainakaan liikaa syö!
jotta tuollainen kroppa pysyy. Siinä ei puolikas pitsa tunnu vielä yhtään missään!
petyin kyllä koska oletin että kyseessä olisi ollut kunnon naamakuva
Miksi ei voisi riittää se puolikaskin pizza? Minä olen ylipainoinen, mutta ei se ainakaan minun kohdallani automaattisesti tarkoita sitä, että syön koko pizzan kerrallaan...jos on iso nälkä, niin toki sitten, mutta pienempään nälkään riittää hyvin se puolikas ja loput sitten myöhemmin.
http://varikaspipsa.blogspot.com/2011/01/kuvia-eiliselta.html