Toivottavasti saan edes itse valita pakastekakun, jota mulle huomenna tarjotaan. PM
Ja sen pitää olla pakastekakku, kusipään saastaisilla kätösillä tekemää kakkua en söisi edes aseella uhattuna.
Kommentit (14)
Palstalle kirjoittelutyylistäsi päätellen sä et mikään kummoinen äiti omille lapsillesi ole. Miksi siis kakkua? Paskaa tikunnokkaan...imeksi sitä.
vaan niiden isästä, kusipäästä. Ja lapset kyllä ostaa mulle sellaisen kakun minkä minä tahdon, kusipää haraa periaatteesta vastaan, kun sen pitää saada itse päättää.
Ja sille on kumminkin jo alle 5€:n pakastekakku liian kallis. Vittu se on köyhä.
onko jotain erityistä sattunut kun olet taas noin mukavalla jutustelutuulella?
ettei ne joudu tuntemaan itteensä ulkopuolisiksi kun muut penikat maanantaina kertoo tarhassa että mitä ne on niiden äideille tarjonnut, niin mä sen takia herään huomenna ihan liian aikaisin ja raahaudun puoliunessa kusipään huusholliin kakkukaffeelle. Ihan vaan siks, ettei lapsille tulis päiväkodissa ulkopuolinen olo.
Mähän laihdutan, mä en edes kakkua haluais syödä, mutta kun on pakko, niin voin mä uhrautua.
Ketipinoriakin mulle on määrätty 300mg, mutta mäpä otan sitä vaan 150mg, ettei se estä mua laihtumasta.
Vissyä juonut koko eilisen illan, ei edes krapulaa.
ettei ne joudu tuntemaan itteensä ulkopuolisiksi kun muut penikat maanantaina kertoo tarhassa että mitä ne on niiden äideille tarjonnut, niin mä sen takia herään huomenna ihan liian aikaisin ja raahaudun puoliunessa kusipään huusholliin kakkukaffeelle. Ihan vaan siks, ettei lapsille tulis päiväkodissa ulkopuolinen olo. Mähän laihdutan, mä en edes kakkua haluais syödä, mutta kun on pakko, niin voin mä uhrautua.
sulla kp:tä ikävä?
Sellaista ihmistä ei vihaa, jota kohtaan ei ole mitään tunteita.
sieltä ne äidilliset tunteet sittenkin kumpuaa :)
eiköhän se kusipääkin ala vähitellen tuntua ihan mukavalta mieheltä ja pääsette taas viettämään laatuaikaa perheenä. Kenties vielä vauvaakin laittamaan maailmaan....
Ja pukeutuisin kaapuun. Ei enää tässä elämässä kusipään kanssa mitään.
Mä vaan suoritan nyt elinkautistani, kun joudun olemaan kusipään kanssa tekemisissä vielä ainakin 15 vuotta, koska pienempi kakara on vasta 3v.
sieltä ne äidilliset tunteet sittenkin kumpuaa :) eiköhän se kusipääkin ala vähitellen tuntua ihan mukavalta mieheltä ja pääsette taas viettämään laatuaikaa perheenä. Kenties vielä vauvaakin laittamaan maailmaan....
Mitä kusipään kanssa enää fyysistä kontaktia ottamaan.
sulla kp:tä ikävä? Sellaista ihmistä ei vihaa, jota kohtaan ei ole mitään tunteita.
Mutta taistelen joka päivä vastaan, etten hairahdu säälistä sen kanssa lähietäisyydelle.
Mä vierotan itteni kusipäästä vaikka väkisin. Pitää varmaan hommata sossujen kautta valvotut tapaamiset, ettei mun tartte tehdä yhteistyötä kusipään kanssa, kun siitä mä haluan eroon.
Kun ei sitä ole kotiäitinsä sille opettanut.