Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikaa 10 vk, laihdutettavaa 7-10 kg??

Vierailija
12.05.2012 |

Kerro kokemuksiasi. Olen kyllä laihduttanut tuon ennenkin tuossa ajassa mutta siitä on jo mooonta vuotta. Toivottavasti onnistuu...(lähtöpaino 69, tavoite 59, ti ainakin 62)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 viikossa 5,5kg.Ylipainoa ei ole paljon.Kymmenessä viikossa voisin kuvitella että onnistut pudottamaan ainakin 7-8kg.Ehkä sen kymmenenkin.Ainakin tällä mun metodilla painonputoaminen hidastuu kun viikot lisääntyy.Mutta kun yhtenä päivänä syön reilusti yli sallitun määrän, paino taas romahtaa.

Karppaaminen ei mulle sovi, liputan korkealla ja kovaa painareiden puolesta.

Vierailija
2/3 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka aiot onnistua. Itse en voi pitää mitään keittodiettejä vaan valitsen kevyet elintarvikkeet ja lasken kaloreita, syön hyvin paljon kasviksia ja tarpeeksi hedelmiä. Urheilen päivittäin, tai ainakin aion, aloitin vasta eilen :)

Näin olen silloin ennen onnistunut, toivottavasti nytkin. Hvä puoli oli se, ettei minulla todellakaan ollut nälkä vaan söin monipuolisesti, vaikkakin hyvin kevyesti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 viikossa 5,5kg.Ylipainoa ei ole paljon.Kymmenessä viikossa voisin kuvitella että onnistut pudottamaan ainakin 7-8kg.Ehkä sen kymmenenkin.Ainakin tällä mun metodilla painonputoaminen hidastuu kun viikot lisääntyy.Mutta kun yhtenä päivänä syön reilusti yli sallitun määrän, paino taas romahtaa.

Karppaaminen ei mulle sovi, liputan korkealla ja kovaa painareiden puolesta.

Minäkin nimittäin käytän painonvartioden materiaalia, myös ulkomailta hankittua uudempaa sellaista! Ja pidän parhaana!!

ap