Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle mikä idea on seksissä pitkässä parisuhteessa

Vierailija
11.05.2012 |

MIKSI mun pitää viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen "jyystää" ton saman miehen kanssa?! Taas tänään tiedän että haluaa seksiä ja mä annan sille että se pysyis tyytyväisenä. Jos ja kun haluan orgasmin, saan sen minuutissa ihan itse. Miehen kanssa siinä menee noin tunnin verran.

Tympii kun ei ole muuta läheisyyttä kuin se että mies työntää vehjettään mun pohjetta vasten, hipelöi mun tissejä ja työntää kättä jalkoväliin.

YÄK!!!!!

Seksin harrastaminen tuon miehen kanssa on mulle yhtä "ihanaa" kuin gynekologilla käynti.

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan sua siihen pakota, mene terapiaan tai hae ero. Sulla on kaikki valtit käsissäsi, lakkaa ruikuttamasta ja tee jotain asian parantamiseksi.

Vierailija
22/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, ap.

Joten nyt unohdat tollaset velvollisuusjutut. Ei sun tartte olla panopuuna jos et itse halua.

Eikö mies huomaa, miten vastentahtoista seksi on sinulle? Onko asia hänelle ihan se ja sama?

Olemme olleet mieheni kanssa 27 vuotta yhdessä ja minä olen saanut orgasmin vasta viimeiset 10 vuotta. Aikaisemmin seksi oli minulle täysin merkityksetöntä. Jyystöä, jossa ei ollut mitään järkeä.

Mutta sitten kun aloin vaatia, että minun _täytyy_ saada jotain tai muuten ei ole seksiä, niin mies heräsi. Kieltäydyin täysin seksistä jos mies ei hoitelisi myös minua. Päätin, ettei minulle enää riitä se, että mies nauttii.

Ja nyt, meillä on parasta seksielämää, mitä ikinä tässä parisuhteessa. Mies todella pitää huolen, että minäkin nautin.

En tunne halua seksiin, mutta lähden mukaan kun mieheni haluaa. Nautin seksistä nykyisin, mutta ihan hyvin voisin olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suhde pitkä tai lyhyt, ihan sama.

Seksissä ei ole mitään järkeä, koskaan.

Seksi on kirosana.

Vierailija
24/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin rakastellaan (kerran viikossa) ja tunteet ja läsnäolo ratkaisee paljonkin.

Vierailija
25/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, ap.

Joten nyt unohdat tollaset velvollisuusjutut. Ei sun tartte olla panopuuna jos et itse halua.

Eikö mies huomaa, miten vastentahtoista seksi on sinulle? Onko asia hänelle ihan se ja sama?

Olemme olleet mieheni kanssa 27 vuotta yhdessä ja minä olen saanut orgasmin vasta viimeiset 10 vuotta. Aikaisemmin seksi oli minulle täysin merkityksetöntä. Jyystöä, jossa ei ollut mitään järkeä.

Mutta sitten kun aloin vaatia, että minun _täytyy_ saada jotain tai muuten ei ole seksiä, niin mies heräsi. Kieltäydyin täysin seksistä jos mies ei hoitelisi myös minua. Päätin, ettei minulle enää riitä se, että mies nauttii.

Ja nyt, meillä on parasta seksielämää, mitä ikinä tässä parisuhteessa. Mies todella pitää huolen, että minäkin nautin.

En tunne halua seksiin, mutta lähden mukaan kun mieheni haluaa. Nautin seksistä nykyisin, mutta ihan hyvin voisin olla ilman.

Sä saat vaan maata lahnana ja VAATIA että mies hoitelee sut. Mies taas ei saa vaatia mitään. Tää on tätä naisten tasa-arvoa tää.

Vierailija
26/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat vaan maata lahnana ja VAATIA että mies hoitelee sut. Mies taas ei saa vaatia mitään. Tää on tätä naisten tasa-arvoa tää.

No kyllä on karmea kohtalo miehellä jos vaimo oikein vaatimalla VAATII, että hoitele mut? :)

Vierailija
27/27 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, ap.

En ymmärrä, mistä sit sen vaikutelman.

Minä tein (ja teen edelleen) erilaisia asioita miehen nautinnon eteen: imin kullia, hieroin, vääntäydyin mihin asentoon hän halusi, pukeuduin kuten hän halusi jne.

Mutta mies _ei ikinä_ tehnyt mitään minulle. Ei koskaan hyväillyt, ei koskaan antanut suuseksiä. Hänestä nainen oli outo, jos ei saanut orgasmia pelkästä sisään-ulos meiningistä.

Ja tähän halusin muutoksen eli halusin, että mies voisi hyväillä minua tai tehdä jotain muuta, että minä kokisin olevani mukana jutussa.

Tämä sopii meille.

Miksi nainen ja mies eivät voi olla tasa-arvoisia seksiss? Miksi miehen tyydytys on tärkeää, mutta heti jos nainen vaatii tyydytystä, niin hän on lahna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi