Joka 10. nuori menettänyt luottotietonsa
Mistä tätä roskaväekeä riittää. Normaali ihminen pystyy kyllä elämään varojensa mukaan ja jopa säästämään.
Kommentit (14)
Kuka tämän "roskaväen" on kasvattanut? ;)
tietenkin vsnhempaa ikäluokka edustava roskaväki.
He, ketkä asuvat kunnan vuokraslummissa. He, ketkä eivät koulussa kuunnelleet opettajaa vaan touhusivat omiaan.
Nyt se sitten kostautuu. Ja niin pitää ollakin!
Häh häh hää! Siitäs saatte, ihan oikein teille.
Se, että poltitte tupakkaa nurkan takana EI YLLÄTTÄEN kantanutkaan elämässä kovin pitkälle.
Olette roskaväkeä, hyväksykää se! :)
jokainen kantaa itse vastuunsa mutta varmasti tuo luku putoaisi roimasti jos pikavippeihin puututtaisiin tiukemminlainsäädännöllä. velkakierteessähän moni noista on, maksaa vanhoja pikavippejä pois uusilla ja tittidii...
tietenkin vsnhempaa ikäluokka edustava roskaväki. He, ketkä asuvat kunnan vuokraslummissa. He, ketkä eivät koulussa kuunnelleet opettajaa vaan touhusivat omiaan. Nyt se sitten kostautuu. Ja niin pitää ollakin! Häh häh hää! Siitäs saatte, ihan oikein teille. Se, että poltitte tupakkaa nurkan takana EI YLLÄTTÄEN kantanutkaan elämässä kovin pitkälle. Olette roskaväkeä, hyväksykää se! :)
itse olet oikea vauvapalstan kuninkaallinen :D
Lähes joka toisella luottotiedoissa merkintä. Vuokraan asuntoja, joten pääsen e-portin tietoihin
Toivottavasti oppivat elämään tulojensa mukaan.
Lähes joka toisella luottotiedoissa merkintä. Vuokraan asuntoja, joten pääsen e-portin tietoihin
e-portin?
tietenkin vsnhempaa ikäluokka edustava roskaväki. He, ketkä asuvat kunnan vuokraslummissa. He, ketkä eivät koulussa kuunnelleet opettajaa vaan touhusivat omiaan. Nyt se sitten kostautuu. Ja niin pitää ollakin! Häh häh hää! Siitäs saatte, ihan oikein teille. Se, että poltitte tupakkaa nurkan takana EI YLLÄTTÄEN kantanutkaan elämässä kovin pitkälle. Olette roskaväkeä, hyväksykää se! :)
itse olet oikea vauvapalstan kuninkaallinen :D
niin todellakin olen!
Roskaväki on sitä jota näen Mersuni ikkunasta silloin tällöin kun ajan slummien läpi.
Mutta hei! Eihän elämästä anneta arvosanaa vai miten se luuserihokema nyt menikään?
Roskaväki on sitä jota näen Mersuni ikkunasta
e-portin?
nyt lainata tekstiä oikein ja saada viestisi paremmin perille, jookosta?
nyt lainata tekstiä oikein ja saada viestisi paremmin perille, jookosta?
että minun luottotietoni pilasivat minun omat vanhempani? :P Ja monella tutulla on samalla lailla käynyt.
seiskaluokalta lukioon ja amiksiin!!!