Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluaa olla YKSIN äitienpäivänä?

Vierailija
11.05.2012 |

Minusta se on aika itsekästä, äitienpäivä on lapsillekin tärkeä päivä kuitenkin (ainakin meillä). Miksi ei voi olla yksin joku muu päivä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, jos joku äiti kokee, että paras äitienpäivälahja olisi hetken huili arjesta ym. niin suotakoon se hänelle.

Vierailija
2/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, jos joku äiti kokee, että paras äitienpäivälahja olisi hetken huili arjesta ym. niin suotakoon se hänelle.

onhan se noinkin, mutta mahtaa tulla lapsille ihania muistoja äitienpäivistä "ja aamupalan jälkeen lähdettiin aina mummolle tai jonnekin mäkeen, että äiti saa olla rauhassa meistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se noinkin, mutta mahtaa tulla lapsille ihania muistoja äitienpäivistä "ja aamupalan jälkeen lähdettiin aina mummolle tai jonnekin mäkeen, että äiti saa olla rauhassa meistä".

vaan äitien päivä. Ja jospa sille mummolle on mukava äitienpäivälahja kun saa viettää aikaansa vaikkapa poikansa ja lapsenlastensa kanssa?

Onhan ne mummotkin äitejä ja itse lapsena muistin myös mummojani.

Meillä ei vietetä äitienpäivää ja opetan lapsilleni että jos haluavat muistaa minua jotenkin erityisesti niin saavat tehdä sen minä päivänä tahansa, aivan kuten ystäviä ja isääkin voi muistaa milloin tahansa, ei se että haluaa osoittaa jollekin että hän on tärkeä, tarvitse omaa päivää.

Meillä mies voi ostaa minulle lahjoja, tuoda kukkia, tehdä ruokaa jne. ilman mitään erityistä syytä. Minä voin tehdä samoin miehellenikin.

Lapsia muistamme ja hellimme myös ilman mitään erityistä päivää tai syytä.

Toki kaikki tekevät tavallaan, mutta ymmärrän täysin jos joku haluaa äitienpäivänä vain rentoutua itsekseen. Kaikille ei ole mahdollista saada tehdä tuota ihan milloin tahansa.

Vierailija
4/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset ovat tosin jo sen verran isoja, että lähtivät kaksistaan reissuun. Miehellekin tuli meno just tälle viikonlopulle.

Ah, tätä ihanuutta! Olen hetken koneella, sitten aukaisen viinipullon ja vähän siivoilen (lue: istun tässä koneella kuitenkin). Huomenna käyn kaverin kanssa ulkona syömässä. Sunnuntaina vedän lonkkaa sohvalla ja katson nauhoittamiani ohjelmia koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme