Oikeastiko on av(i)opareja, jotka eivät (keskenään) harrasta seksiä väh. kerran viikossa?
Kommentit (10)
Kuule on ihan seurusteleviakin pareja, jotka eivät harrasta seksiä kuin parin viikon välein. Ei se av(i)oliitto sitä halua vähennä.
Varmaan viidesti mäkin olen jo kokemuksesta kertonut, että joo on tällaisia pareja ja ei, nainen ei aina ole se haluton osapuoli.
Me harrastamme seksiä suunnilleen kerran kuukaudessa, joskus harvemmin. Ikää on 24 vuotta. Mies on se haluton osapuoli, ei halua vahinkoraskautta ja siksi näin. Kyllähän tämä vähän hermoja kiristää, mutta onneks on kaikenmaailman lelut joilla voin hoitaa tarpeet :D
näissä aloituksissa ainakin viidesti, että meillä on ollut seksiä viimeksi huhtikuussa 2011. Ja silti olen sitä mieltä, että meillä on parisuhde. Täällä kun toistuu eräs hokema, välillä aloituksissa, välillä vastauksissa, että "ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä". Tää aloitus on niin väsynyt/ väsyttävä, että eipä tässä enempää.
Voi mennä parikin kuukautta, ettei seksiä ole lainkaan. Ei vain huomaa, kuinka aika kuluu ja edellisestä kerrasta on vierähtänyt tovi =D
Joo, ei oo. Aihe on loppuunkäsitelty.
jos ja kun talossa on neljä murrosikäistä, ei seksille tosiaan paljon jää aikaa. Ainakaan jos on niin ahdasmielinen, että välittää siitä, et lapset kuuntelee seinän takana jyystämistä.
Me harrastamme seksiä suunnilleen kerran kuukaudessa, joskus harvemmin. Ikää on 24 vuotta. Mies on se haluton osapuoli, ei halua vahinkoraskautta ja siksi näin. Kyllähän tämä vähän hermoja kiristää, mutta onneks on kaikenmaailman lelut joilla voin hoitaa tarpeet :D
enempi ;) Ja tähän tilanteeseen on ajauduttu siksi että minä teen aamuvuoroja töissä, mies iltavuoroja, joten aamulla heräilen viideltä ja kun päivällä ei siis nähdä, mies tulee kotiin illalla 23 aikoihin jolloin mä jo vetelen sikeitä. Näin se vaan menee. Mutta poikkeuksiakin siis on, jos jostian syystä satun olemaan hereillä kun mies tulee kotiin niin mikä siinä sitten :)
Välillä menee kuukausikin ilman. Ei merkkaa meille hirveän paljon vaikka siitä nautimmekin molemmat.