Ärsyttää, vaikka ei saisi -ketju:
Ärsyttää, kun saamme lahjaksi pussilakanoita, joiden lahjoittajat eivät tajua, että meidän pitää ostaa pussilakanaan sopivat tyynyliinat (60x80, 4 kpl) ja aluslakana. Niistä tulee isot kustannukset, yli 100 €, ja usein sopivan sävyisiä ei edes löydy. Niin, että ei meille pussilakanalahjaa, kiitos.
Tässä ketjussa saa sitten ainoastaan valittaa. Kaikenlainen positiivisuus on kiellettyä.
Kommentit (26)
jos vastaa johonkin oikein, niin aina kovat yes!-huudot perään.
Jos kokeessa tulee yksi virhe, niin isoon ääneen valittaa, että voi eeeei, mulle tuli YKSI virhe.
Viisastelee opettajille.
On jyrkkä mielipiteissään.
Luulee olevansa joku nero, vaikka oikeasti on keskinkertainen.
Yrittää tehdä kaikki tehtävät aina mahdollisimman nopeasti ja poistua luokasta ensimmäisenä. (Noh, tämä kostautuukin joskus huolimattomussvirheinä :DDD)
koiransa rappukäytävän oven eteen eivätkä vaivaudu keräämään paskaa pois. Piskien myös annetaan juosta vapaana parkkipaikalla autojen seassa. Joku päivä en enää vaivaudu jarruttamaan kun ne syöksyvät nurkan takaa alle.
koiransa rappukäytävän oven eteen eivätkä vaivaudu keräämään paskaa pois. Piskien myös annetaan juosta vapaana parkkipaikalla autojen seassa. Joku päivä en enää vaivaudu jarruttamaan kun ne syöksyvät nurkan takaa alle.
että itselläni on paha koirakammo, jota ei kyllä yhtään ainakaan paranna nuo räkyttävät vapaana juoksevat koirat. Vittu.
Ensimmäiseksi tuli mieleen että kaikki, kaikki ärsyttää. Sitten vähän eriteltynä, että minä itse. Helvetin plösö, läski, laiska... Ärsyttää!
Sitten kaikki heijastuu mieheen, ärsyttävä äijä.
Lapset on ihania, mutta ärsyttää toisen äkkipikainen luonne ja toisen nössöily.
Oikeasti olen ollut töissä tosi reipas, huolellinen, siisti, iloinen ja lapsillekin tosi kärsivällinen. ärsytti vaan tieto, että kun pääsen kotiovesta sisään en saa tehtyä mitään.
Ärsyttää, kun mies ei voinut tulla hakemaan mua bussipysäkiltä, koska oli ottanut bisseä lätkää katsoessaan eikä ollut omien sanojensa mukaan ajokunnossa. Sain sitten kävellä loppumatkan kotiin ison vauvamahani ja kauppakassin kanssa, selkä paskana ja vaatteet sateesta märkänä.
joka vetää turpaansa sipsejä ja karkkia vaikka onkin reippaasti ylipainoinen ja on luvannut pudottaa painoaan että mm. kuorsaamisesta päästäisiin eroon. Hän kuorsaa siis kyljelläänkin.
Ärsyttää että mies vain makaa sohvalla silloin kun kämppä on sekaisin. *'ttu