Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 39, koko raskaudessa 4 kg tullut painoa lisää

Vierailija
11.05.2012 |

ja viimeisimmällä nla-käynnillä paino jopa laskenut vähän!Voi että oon tyytyväinen kun ei noita kiloja ole kertynyt :) (Niitä nimittäin oli ennestään vähän liikaa)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pelottaa, on rv23 ja nyt on kolmessa viikossa tullut kaikki tän raskauden kilot, eli 4 myös.

Alussa en saanut ollenkaan lisää painoa ja nyt sitten tällainen lihomispyrähdys. Toivon että saan pidettyä painon kohtalaisen samana mahdollisimman pitkään, nimittäin vaaka kiljuu jo nyt 83kg :(

Vierailija
2/5 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni lähti 10kg kun vauva tuli ulos.. Lapsi 3kg, lapsivedet, istukka yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa huolestuttavalta

itselläni lähti 10kg kun vauva tuli ulos.. Lapsi 3kg, lapsivedet, istukka yms.

Riippuu, katsos, siitäkin, kuinka paljon sitä painoa oli ennestään.

Itselläni painoa tuli viime raskaudessa 6kg, joista vauvan paino oli 5kg. Painoin ennen raskautta 80kg,

sairaalasta tullessa painoa oli 76kg.

Gynellä tai nla-tädillä ei ollut mitään huomauttamista.

Vierailija
4/5 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea:) Itsellä tullut 6-7 kg, oon normaalipainoinen. En ole yrittänyt olla lihomatta, kiloja ei vaan tule ja sehän sopii mulle. Viime neuvolakäynnillä paino hieman laskenut. RV36

Vierailija
5/5 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään yrittänyt olla kerryttämättä kiloja, olen syönyt normaalisti, herkutellutkin olen.

Lääkäri antoi kiitosta painon kehityksestä ja painoarvioultrassa lapsi oli hyvän kokoinen (2,9 kg) kaksi viikkoa sitten. Mun "vähän" ylipainoa on itseasiassa 20 kg ylipainoa, joten onhan sitä enemmän kun vähän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi