Miehen kujeet
Tutustuin vuodenvaihteessa todella kivaan mieheen. Ensitöikseni kysyin, onko hän vapaa. Sanoi olevansa. Kertoi avovaimon kanssa sovitun jo viime syksynä, että suhde on loppu. Tavaroita toki oli vielä sen asunnolla, ennenkuin oman uuden asunnon remppa valmistuu.
No melko tiiviisti tapailtiin, reissattiinkin yhdessä ja yhteenmuuttamista suunniteltiin.
Muutaman kuukauden kuluttua sitten selvisi, että avokki vieläkin luulee, että heillä menee ok, vaikka mies on ollut paljon poissa, mutta käynyt hänen luonaan kuitenkin säännöllisesti nukkumassa ja silitetyt paidat hakemassa! Seksiäkin kuulemma on välillä ollu.
On kuulemma kyllä muuttamassa sieltä pois, muttei ole vielä saanut aikaiseksi. Siis ei ole saanut aikaiseksi edes kertoa, että on toinen suhde meneillään jne!!
Onkos tää yleinenkin miesten tyyli toimia?
Ja kuinka helkkarin tyhmiä naiset on, jos eivät huomaa ihmetellä miehen poissaoloja suhteen kariutumisen merkiksi!
Ja sanokaas mitä mahtaa tapahtua, kun tilanteen oikea laita naisparalle vihdoin valkenee?
Kommentit (2)
Ilmeisesti taitaa olla melko yleistä.
Mulla tää nyt vaan sattuu oleen ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta, kun oon tullu ukkomiehen höynäyttämäks.
Käsittämätöntä, miten muuten rehdin oloinen mies pystyy kirkkain silmin valehtelemaan. Siis ilmeisesti niin mulle kuin avokilleenkin, jonka kyl vuosien yhdessäolon jälkeen luulisi osaavan lukea mihensä käytöstä!
Ihan käsittämätöntä siis, että pystyy elelemään tommosta kaksoiselämää!
Niin itkua varmaan seuraa, sitähän se mies sanoi pelkäävänsä. Mutta ei se itku varmaan ainakaan vähene sillä, että pitkittää tilannetta? Siis jos tosissaan on sieltä poismuuttamassa.
Mun käy sääliksi sitä naista, pitäisikö sille kertoa millaisen luihun kanssa se asuu?
Ollaan kai sitten itse aika rehellisiä ja avoimia ja toimisimme toisin. Niin tuollainen tapa on niin poissuljettu, ettei voisi uskoa. Olemme liian sinisilmäisiä ja kilttejä.
Mutta ollaan vaan, maailmassa on paljon ikävää.
Mitä seuraa? No siitähän seuraa hirveä itku ja hammastenkiristys. :) :( :)