Onnistuin tänään jättämään oman pääni autonoven väliin. Kysyttävää? ev
Kommentit (34)
kun ap:n kuvailuja luen. Itsekin olen aika toheltaja ja kaikki kuvailemasi onnistuisi minultakin. Mutta tapahtumien kuvailuissa ap vetää kyllä pidemmän korren :))
Elämä minuna vaatii kehittynyttä huumorintajua. Elämä on karaissut, mutta se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa.
Huomenna ei todennäköisesti ainakaan leivo mitään, mutta olen kyllä menossa ostamaan miehelleni verkkareita ja teknistä urheilupaitaa työpaikan UKK-kuntotestiin, joten joudun taas autoilemaan isommille marketeille ja se on hyvin riskaapelia hommaa, ts. pää on taas tulilinjalla, jos unohdan napata sen muovipussin mukaani kassalta.
Ap
eipä vähän hävettänyt... Ovet avautui normaalisti, yritin siitä pinkaista ulos kun ne jo lävähtikin kiinni ja auki uudestaan. Oli voittajaolo :)
Tänään peiliin katsoessani sain todeta, miten mustelma on yön aikana valahtanut silmäkulmasta uhkaavasti silmän alle. Eikä ole edes aurinkoinen päivä, jotta voisin turvautua arskalaseihin, kun lähden verkkariostoksille..! Auttaako valokyvä vai korostaako se vain mustelmaa?
Ap
Korjasin hevosaitausta ja naulasin irronnutta rimaa kiinni "väärältä puolelta" sillä seurauksella, että pää, joka oli rimojen välissä, ei enää mahtunut takaisin toiselle puolelle.
Oli siinä kavereilla naurussa pitelemistä, kun huusin heitä apuun irrottamaan mun päätä aidasta :-)
Kerran juoksin kiireissäni kesäasunnon pihalla päin kaverini autonantennia niin, että se upposi kivasti silmääni...onneksi ei silmä puhjennut. Ei muuten puhkea kovin helposti, voin kertoa.
Mä oon kanssa melkoinen koheltaja, joten todellakin ymmärrän sua ap...
nimim. vauhtia ja vaarallisia tilanteita
Joka unohtaa päänsä olemassa olon..:D
Hiukset jää useammin oven väliin. Joskus jäänyt lasten istuimen turvavyön väliin.
Naulasit oman pääsi jumiin aidanrakoon?! :)
Ihan mahtavaa! Tunnen sielujen sympatiaa sua kohtaan!
Tuleekohan joku kertomaan siitä, että on valanut oman päänsä betoniin?
Unohdin kertoa, että tosi usein ruokaa tehdessäni pamautan otsani liesituulettimen reunaan. Meidän liesikupu on sellaista karvalakkimallia, ettei sitä saa työnnettyä sivuun ja se on aina edessä - ainakin minun edessäni.
Samoin tiskikonetta tyhjentäessäni ja täyttäessäni hakkaan monesti päätäni avoinna oleviin yläkaapistojen ovenkulmiin.
Toinen vaaranpaikka ovat kodinhoitohuoneen kaapista ulosvedettävät likapyykkikorit : heittelen ja lajittelen niistä likapyykkejä lattialle kasoihin ja hyvin usein, kun nousen hiukan kumarasta asennostani täyteen mittaani, pamautan useimmiten takaraivoni ylemmän korin kulmaan.
Eilen illalla oikeasti päässä humisi, koska päivään mahtui myös isku takaraivoon likapyykkikorista.
Ap
Mulla on puoleen selkään ulottuvat hiukset ja usein, kun laitan 2-vuotiastani vöihinsä, hiukset jäävät kiinninapsautettavan lukon väliin. Ja taas muistuu mieleen, että minulla on Pää! ;)
Ap
Siinä oli vastapesty läpinäkyvä lasi,johon en kiinnittänyt huomiota. Ovi oli siis auki kävelytielle päin ja koska kävelen aina reunassa,eikä ovea näkynyt,törmäsin siihen. Asiakkaat katselivat kyllä optikkoliikkeessä vähän kauhistuneena. Mua lähinnä huvitti,että tarttis varmaan näkö tarkastaa.
tässä optikkoliikkeiden kiihtyvässä hintasodassa!
"Ovi päin näköä ja ei kun kaupoille!" :)
Ihanan toheloita olette!
Ap
Imuroin sängyn alta ja tempaisin oikein olan takaa imurin varrella silmäkulmaan.
Mä yleensä muistan kyllä pääni olemaassa olon mutta muuta säätöä elämään kyllä mahtuu.
Vauhdikasta päivää siis meille kaikille.
Sain aivotärähdyksen, kun kuivasin hiuksiani pää alaspäin ja nostaessani pääni, se kopsahti lavuaariin. Sattui niin saatanasti.
Suvussani ei ole ainuttakaan Eskoa.
Poikani on kyllä maailman suurimpia Karvis-faneja.
Ap