Miehestäni tulee lentäjä :)
Pienestä pitäen haaveillut tästä ja tänään tuli kirje, että on valittu Porin ilmailuopistoon! Muutto Poriin siis tiedossa. Onko muita joilla sama tilanne, tai joiden mies olisi jo käynyt kyseisen koulun?
t. tuleva lentäjän vaimo
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mies valmistui SIO:sta vuosia sitten ja lentää nyt kaukoreittejä Finnairilla.
Uutena alalle tulijana vähän hirvittäisi, koska työnäkymät ovat todella heikot. Etua on, jos on toinen ammatti pohjalla, jota voi tehdä lentäjäksi työllistymistä odotellessa. Alalla onkin paljon insinöörejä ja jopa juristeja ja lääkäreitä!
Joku opettaja oli sanonut, että lentäjien ammattitauti on avioero. Silti meillä menee ainakin toistaiseksi hyvin ja yhteistä aikaa riittää. Lentäjän puolisolta vaaditaan ehkä tiettyä itsenäisyyttä ja topakkuutta. Arjen pitää pyöriä, oli mies kotona tai töissä (tavoittamattomissa tai toisella aikavyöhykkeellä). Itse en todellakaan lähtenyt mieheni perässä Poriin vaan tein omaa juttuani kotikaupungissa. Tuo etäsuhdevaihe lujitti suhdetta ja varmaankin valmisti tulevaan ja siksi pärjäämme nyt hyvin.
Alle puoli vuotta ja miehes on työtön. Finnair todella hiekossa hapessa, ei tule selviytymään.
Finnairin osakkeen 5v muutos näyttää olevan +250%. Heikolta näyttää...
En tiä mitä mun mies duunaa mut se sanoo et siitä tulee rikas.
Ei muo kiinnosta mtä se tekee kun tuo rahas mulle.
Ite oon ajatellu pitää blogia.
Lentäjät vanhentuvat ennenaikaisesti, koska saavat huomattavasti isomman annoksen kosmista säteilyä.
Ylipalkattu bussikuski. Ihmekö tuo jos tuppaavat turhautumaan ja paneskelemaan ympäriinsä.
Minä lensin pari vuotta eräässä Japanin lento-yhtiössä. Lopetin itse vaikka oli ihan hyvä palkka, mutta en jaksanu henkisesti ollenkaan. Ja tuo lentoemäntien kanssa peuhaaminen ei kyllä itselläni ainakaan pitänyt paikkaansa. Sillä ei heistä kukaan ikinä edes puhunut minulle.
Minkä ikäisenä miehenne ovat valmistuneet lentäjiksi. Lentokapteeneiksi?
Näinhän se tällä palstalla yleensäkin menee, että äipät eivät pysty itse mihinkään vaan eletään ja leijutaan miehen saavutuksilla ja silti haukutaan miehiä =)
Lentäjän vaimolla pitää olla hyvä itsetunto, pitää olla itsenäinen ja ei saa olla mustasukkainen.
Mies on lennolla ja sitten puolet elämästä on hotellielämää ympäri maailmaa.
Usein näkee hotelleissa näitä lentoporukoita ja tiiviisti ovat yhdessä ;)