Vesa Keskinen teki sen mihin meistä ei ol
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/vesa-keskisen-yllattava-ulkonakomuutos
Vesahan on ollut täällä läskien siiderisieppojen pilkan kohde pitkään, mites nyt?
Kommentit (10)
Vesalla vaan on taipumusta jojoiluun niinkuin Mikko Kiviselläkin.
Ei tuo jutun kuva nyt mikään uusi ollut :D
Medialukutaitoa kiitos... edes vähän.
Puolessa vuodessa mieletön muutos. Mikököhän on ollut keino, ruokavalio kuntoon varmaan, viina kokonaan pois ja liikuntaa paljon.
eikä todellakaan näytä tuolta kuin tuossa kuvassa :D
silmäpussit oli pienentyneet, mutta ei kyllä muuta muodonmuutosta ollut havaittavissa.
Tai mistäs sitäkään tietää, onhan Vesalla rahaa ja mahdollisuus vaikka mihin, mutta kyllä tuossa on tehty kokonaisvaltainen remontti elämantavoissa. Onkohan muukin kroppa huippukunnossa nyt.
Siiderisiepot(?) Kelleköhän tämä aloitus on oikein tarkoitettu?
Luulisi, ettei Vauva-lehden lukijoissa mitään hirveitä ”siiderisieppoja” ole.
Itse löysin tämän keskustelun ”Vesa Keskinen” – hakusanoja ”googlaamalla”,
vaikka en lapsettomana ”Vauva” - lehden lukijakuntaan tavallisesti kuulukaan.
Itse en pidä siideristä eikä virallista ylipainoakaan ole, koska BMI alittaa 24:n.
Mietin joskus, onko suurempi saavutus se, että itsensä oikein lihavaksi päästänyt ihminen, lopulta ottaa itseään niskasta kiinni, ja laihduttaa 50 kg vai se, että ihminen jo lievästi ylipainoisena korjaa kurssiaan ja laihduttaa 8-10 kg.
Terveisin
Ei pähkinä - vaan siiderisieppoilematon Pujo
Siiderisiepot(?) Kelleköhän tämä aloitus on oikein tarkoitettu?
Luulisi, ettei Vauva-lehden lukijoissa mitään hirveitä ”siiderisieppoja” ole.
Itse löysin tämän keskustelun ”Vesa Keskinen” – hakusanoja ”googlaamalla”,
vaikka en lapsettomana ”Vauva” - lehden lukijakuntaan tavallisesti kuulukaan.
Itse en pidä siideristä eikä virallista ylipainoakaan ole, koska BMI alittaa 24:n.
Mietin joskus, onko suurempi saavutus se, että itsensä oikein lihavaksi päästänyt ihminen, lopulta ottaa itseään niskasta kiinni, ja laihduttaa 50 kg vai se, että ihminen jo lievästi ylipainoisena korjaa kurssiaan ja laihduttaa 8-10 kg.
Terveisin,
Siideristä pitämätön Pujo