Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KP oli sitten yöllä joutunut viemään lapsen kiireellä spiiralle päivystykseen.

Vierailija
10.05.2012 |

Ja lapsella tärykalvo revennyt hengenahdistuksen takia.

Kusipää nakkeli mulle homomaisesti niskojaan, kun sille lääkäriin viemisestä eilen illalla sanoin.

Se on niin vitun luupää ettei se usko ennenko on tosi kyseessä ja hengenlähtö lähellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että viedäänkö lapsi lääkäriin vaiko ei. Se ei vaan usko ennenko sille joku viranomainen asiasta sanoo.

Onneksi se luupää ei ole enää mun vaivoinani jokapäiväisesti.

Vierailija
2/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli hänen ansiotaan että lapsi pääsi lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oikeessa. Ja mä oon voittaja kun mun ei tartte tuhlata elämästäni ihan kaikkia päiviä kusipään kanssa jankkaamiseen.

Ne jutut mitkä ei koske lapsia saa kusipää hoitaa miten tahtoo, ei kiinnosta jankata sen kanssa vaikka se olis miten typerä juttu mitä kusipää vängällä vääntää.

Äitinsä pilaama kaappihomo se on, onneksi se ei ole enää mun kontolla.

Vierailija
4/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp-viestit on aina päivän piristys!

Oikeasti, jollakin menee vielä huonommin kuin mulla!

Vierailija
5/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luovutin illalla liian helpolla enkä haistattanut kusipäälle paskoja ja vienyt lasta taksilla lääkäriin.

Mutta toisaalta lapsi oli illalla vielä niin ok, että jahtasi toista lasta potkulaudalla ajaen takaa, niin ei se mun lähtiessäni vielä päivystyskunnossa ollut.

Ens kerralla haistatan kusipäälle vitut ja menen lapsen kanssa taksilla lääkäriin, kusipää voi rauhassa vetää punaviiniä, ei sen tartte ajokunnossa olla.

Tai sit mä soitan kusipään äidin kuskiksi, sen kieroon kasvattamahan kusipää on, vastatkoon teoistaan ex-anoppi.

Vierailija
6/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen äidille. Niin mammanpoika se on, ei uskalla äidilleen pistää vastaan.

Mulle saatana jurnuttaa sitten vastaan senkin edestä, pitääkin alkaa vielä vittumaisemmaksi kusipäälle niin loppuu se vastaansanominen.

Ja mähän sanoin että mulla on voittajaolo, mä olin oikeessa ja kusipää taas jälleen kerran väärässä.

Vierailija
7/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielipiteet. Mä teen joka tapauksessa just niinku musta itsestä tuntuu. Ja 10 vuotta kusipään kanssa on opettanut mulle, että turha jäädä hitaita odottelemaan, jos ei vastausta tule alle 5 sekunnin, niin teenpä sit mitä lystään. Kysytty on ja jos ei kuuntele tai ei huvita vastata, niin turha märistä ettei asia mene mieliksi kun mä sen teen.

Mä en hitaita tai tuppisuita jaksa ootella tai lypsää vastauksia.

Vierailija
8/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa kysymykseen: kuulitko vitun idiootti? Koska muuten asia ei todennäköisesti ole mennyt kusipäälle perille.

Mutta en mä sen asioista muuten ole kiinnostunut, ainoastaan lapsiin liittyvät jutut on pakko varmistaa että menee adhd-aikuiselle perille ja vielä ymmärretyksikin.

Mä oon niin kyllästynyt kusipäähän ja siihen ettei se vielä 11 vuoden jälkeenkään ole mitään oppinut. 10 vuotta yritin sitä kouluttaa, vuosi sitten luovutin ja onneksi niin, en ole kertaakaan katunut.

Vierailija
9/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi huostaan, pitäisköhän kusipäänkin harkita sitä jos ei homma ala hoitumaan vähän paremmin.

Vierailija
10/10 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tyypissähän ei ole mitään vikaa, vikaa, vikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi