Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinullakin kotirouvastatus??

Vierailija
10.05.2012 |

Ja kehtaat vielä asua omistusasunnossa. Tämä pöyhkeily saa nyt loppua!

Terveisiä Vatt:in Vartiaiselta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hei, mä asun vuokralla! En mä kauheesti leveile vaikka asuntoni aika iso onkin

Vierailija
2/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämän demarineron naisvastaisuus kumpuaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa talossa asutaan ja viikonloput vietään omalla huvilalla. So what?

Vierailija
4/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilapäisesti vuokralla, kun ei vielä päästy uuteen muuttamaan. Mieheni haluaa elättää minua mielummin kuin maksaa siivojalle ja viedä paitansa pesulaan. Ikävä vaan ettei mies saa minusta mitään kotitalousvähennystä vaikka olen hänen siivooja.

Vierailija
5/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin asutaan kerrostalossa, mutta oma asunto kuitenkin. Suurimman osan kesästä ollaan kuitenkin mökillä, ihka omassa saaressa.

Eipä silti mitään rikkaita olla. Paljosta on tingitty, että ollaan saatu ostettua esim. mökki.

Vierailija
6/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vähään aikaan yhtä punaisia = kommunistisia ajatuksia julkisuudessa kuulut.

Vierailija
7/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiainen ilmeisesti haluaa laitoksiin lapset jo vauvasta lähtien ja kummatkin vanhemmat töihin. Ei kyllä yhtään ymmärrä lasten tarpeista ym. hölkäsen pöläystä! Voisi jäädä noiden puheidensa perusteella jo eläkkeelle!

Vierailija
8/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla käy vielä siivojakin.

Roviolla minut pitäisi polttaa :-)

Vierailija
9/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin paksua potaskaa, että alan jo toivoa Nalle Wahlroosin vastavetoa!!

Vierailija
10/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin paksua potaskaa, että alan jo toivoa Nalle Wahlroosin vastavetoa!!

mutta nythän on jo pitkään ollut selvillä, että demarit on suomen oikeistolaisin puolue

Vierailija
11/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nythän on jo pitkään ollut selvillä, että demarit on suomen oikeistolaisin puolue

Vierailija
12/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kotonaolo on naisten sortamista ja työelämään osallistuminen vapautusta. Tämähän on valtavirtafeministin ydin. Tosin sanoma muuttuu heti, jos sen sanoo mies.

Vierailija
13/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni olivat kokonaan kotona 4- ja 6-vuotiaiksi, kotihoidontuet on nostettu tappiin asti ja omassa talossa asutaan.

Tosin olen kääntäjä/yrittäjä ja olen tehnyt koko ajan töitä, mutta kotona ja varmaankin olen juurikin sellainen luksusrouva, jota kade ja ruma demari voisi tykittää. Herätän yleensä kateutta tuontyyppisissä ihmisissä.

Vierailija
14/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kotonaolo on naisten sortamista ja työelämään osallistuminen vapautusta. Tämähän on valtavirtafeministin ydin. Tosin sanoma muuttuu heti, jos sen sanoo mies.

Niin kai feministitkin?? Vartiainen on taas poistamassa kotiirouvuus vaihtoehdon tekemällä sen mahdottomaksi valinnaksi.

Vierailija
15/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva olen eikä meillä ole lapsiakaan.

Vierailija
16/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni olivat kokonaan kotona 4- ja 6-vuotiaiksi, kotihoidontuet on nostettu tappiin asti ja omassa talossa asutaan.

Tosin olen kääntäjä/yrittäjä ja olen tehnyt koko ajan töitä, mutta kotona ja varmaankin olen juurikin sellainen luksusrouva, jota kade ja ruma demari voisi tykittää. Herätän yleensä kateutta tuontyyppisissä ihmisissä.

Oli tuo kade ja ruma demari! Hyvin tiivistetty! :-D

T: toinen kotirouva

Vierailija
17/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun mieheni omistamalla maatilalla.

Itselläni ei ole omaisuutta eikä velkaa.

Olenko parempi ihminen sitten kun palaan työelämään takaisin?

Todennäk. asun sittenkin täällä maatilalla, mutta edelleenkään en asu omassa omistamassani asunnossa.

Vierailija
18/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielummin työttömän statuksen, jolloin voisin nostaa töttömyyskorvausta. Nyt vietän lokoisia rouvan päiviäni rahattomana, koska miehen tulot estävät työttömyyskorvauksen maksamisen minulle.

Ai niin asunovelkaisia ollaan.

Vierailija
19/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielummin työttömän statuksen, jolloin voisin nostaa töttömyyskorvausta. Nyt vietän lokoisia rouvan päiviäni rahattomana, koska miehen tulot estävät työttömyyskorvauksen maksamisen minulle.

Ai niin asunovelkaisia ollaan.

Sama tilanne minulla, tuntuu, että Suomessa toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Esim. kotirouvat ovat pohjasakkaa, joille ei edes työttömyyskorvaus kuulu.

Vierailija
20/20 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin loukkaannun mistään esim. poliitikkojen sanomisista, mutta nyt tämä Vartiainen kyllä sai kotiäitisydämeni itkemään. Ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan