Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman murhaajan haluaisit tietää: Bodomin vai Kyllikin?

Vierailija
10.05.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Tulee joka kesä käytyä siellä uimassa ja aina sitä asia tulee mieleen ja kovasti kiinnostaisi tietää syyllinen.

Tuskin varmuudella asiaan tulee selvyyttä ikinä, vaikka joku vielä tunnustaisikin joskus niin ei tunnustukseen voisi (ainakaan minä) luottaa 100% varmuudella.

Vierailija
2/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sössivät vain tutkinnan, eikä saatu todistettua.

Kyllikin murhaaja tuskin enää elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kyllikin murhaaja on aika varmasti se pappi. Näinhän siellä Isojoella puhutaan. Kyllikki oli raskaana, hänelle yritettiin tehdä omatekoinen abortti.

Vierailija
4/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodom - murhaaja on vesiselvä. Oikeudessa syylliseksi yritetty on kyllä selvästi syytön. 40-luvulla syntyneenä muistan tapahtumat. 2000 luvulla esitetyt syytökset ja todistelut vaikuttivat aivan naurettavilta. Olivat täyttä mielikuvituksen tuotetta ja teknisesti mahdottomia. Juttua tutkivat sellaiset poliisit jotka olivat olleet vaippaiässä tai eivät vielä edes syntyneen rikoksen tapahtuessa.

Kyllikki S. surmaaja oli ollut tiedossa, mutta todisteet puuttuivat.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Kennedyn murha

Vierailija
5/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka Kyllikin surmaaja?

Vierailija
6/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän se tiedetäkin - ja sillä sipuli.

Vierailija
7/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka oli muka Kyllikin surmaaja?

Isojoella pidetään, että se kirkkoherra olis veriteon takana.

Vierailija
8/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kyllikin murhaaja on aika varmasti se pappi. Näinhän siellä Isojoella puhutaan. Kyllikki oli raskaana, hänelle yritettiin tehdä omatekoinen abortti.

nuoren tytön raskaaksikin. Eikö juttu ollut niin, että Kyllikki raiskattiin ja sen peittelemiseksi tapettiin.

Vierailija
9/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka Kyllikin surmaaja?

Kiinnostaa minuakin, oliko se toisen tytön ex?

Vierailija
10/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren tytön raskaaksikin. Eikö juttu ollut niin, että Kyllikki raiskattiin ja sen peittelemiseksi tapettiin.

Olikos -nen sukunimipäätteiset ne raiskaajat? Koira ei hakkunut.

Vierailija
11/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se noin mennyt. Papilla oli pervoja taipumuksia ja teki jonkun toisen nuoren tytön raskaaksikin. Eikö juttu ollut niin, että Kyllikki raiskattiin ja sen peittelemiseksi tapettiin.

että toisen "varma tieto" on toisen mielestä väärässä. Mä olen jotenkin aina ajatellut, että se oli se pappi, koska näin kuulemma Isojoella puhutaan. Lisäksi se murhaaja oli vasenkätinen niin kuin se pappikin.

No joo, emme koskaan saa tietää.

Vierailija
12/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikinkin on aika selvä

Jukka S. Lahden surmaajakin on selvillä.

Surullisinta näistä on se, että näitä ihmisiä ei ikinä saada/saatu tuomittua. Näissä tapauksissa siis murha todellakin kannattaa. Bodomin ja Saaren tapauksissa sillä ei enää ole väliäkään, koska murhaajat ovat kyenneet elämään tappamatta uudelleen/ovat kuolleet jo. Lahden tapauksessa seuraukset ovat niin mittavat, että murhaaja kärsii jo niistä. Sääli vain, että lapset maksavat sen suurimman laskun - menettivät ensin isänsä uskomattoman raa'alla tavalla, sitten useita vuosia myöhemmin äitinsä, kun juttu nostettiin taas esiin, ja nyt - kaikella todennäköisyydellä - menettävät kasvattiperheensä. Ei näistä lapsista voi tulla enää terveitä, kun kukaan ei ajattele heidän parastaan.

Vierailija
13/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se noin mennyt. Papilla oli pervoja taipumuksia ja teki jonkun toisen nuoren tytön raskaaksikin. Eikö juttu ollut niin, että Kyllikki raiskattiin ja sen peittelemiseksi tapettiin.

että toisen "varma tieto" on toisen mielestä väärässä. Mä olen jotenkin aina ajatellut, että se oli se pappi, koska näin kuulemma Isojoella puhutaan. Lisäksi se murhaaja oli vasenkätinen niin kuin se pappikin.

No joo, emme koskaan saa tietää.

Vierailija
14/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei poliisilla ole varmaa tietoa, vain epäilyksiä..Ketään ei ole tuomittu pysyvästi syyllisenä..

Vierailija
15/15 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas lista henkilökunnasta ja heidän taustoistaan. Mulla on nimi, joka pitää poissulkea tukimuksista. Vasta sitten kun muut on tutkittu, niin voidaan harkita, jospa tämä - ITSE UHRI - olisi ihan omin käsin käynyt tuon homman tekemässä. Jos on tehnyt sen, niin sitten voimme kysyä, että oliko hän myös Bodom-Irmelin isä, pakolla varastetulla spermalla tehdyn tytön isä. Tässä teille jotain alkajaisiksi. PALATAAN.