Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehokkaimmat ilman reseptiä myytävät allergialääkkeet?

Vierailija
09.05.2012 |

Histec ei tunnu auttavan riittävästi, onko jotain tehokkaampia saatavissa ilman reseptiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki samaa allergialääkettä, setiritsiini on näissä vaikuttava aine. Nämä ovat reseptivapaita kaikki.

Jos setiritsiini ei auta, voi kokeilla muita reseptivapaita antihistamiineja kuten loratadiinia (esim. Loratadin Ratiopharm) tai ebastiinia (Kestine, Kestine Lyo).

Setiritsiinista on uuden polven johdos levosetiritsiini (Xyzal) joka pitäisi kai imeytyä paremmin kuin tuo tavallinen.

Kannattaa kokeilla eri vaikuttavia aineita, ne imeytyvät eri ihmisillä hiukan eri lailla ja joku saa hyvän avun lääkkestä joka ei toisella tunnu toimivan ollenkaan.

T: sh

Vierailija
2/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkeainetta sisältävää valmistetta, mutta tuskin ero on suuri. Mutta voi myös lisätä silmätipat ja kortisoninenäsumutteen tablettien ohelle. Olisi varmasti tehokkaampi keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt Heinixiä, olen todennut sen parhaaksi. Duact taas kuivattaa tehokkaasti limakalvot, se ei kyllä taida olla virallisesti mikään allergialääke...

Vierailija
4/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useimmille parempi kuin Histecit ja vastaavat.

Vierailija
5/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vuosien mittaan lähes kaikkea, Xyzal on mielestäni tehokkain, en tosin tiedä onko se reseptivapaa, luultavasti sekä että. Sen lisäksi käytän silmätippoja ja nenäsumutetta nyt rankimpien viikkojen aikana. Silti oireet ovat juuri nyt ajoittain aika pahat.

Tiesittekö muuten että pieni määrä olutta (juotuna) helpottaa monen allergisen oloa. Sen saattaa lääkärikin kertoa epävirallisesti. Olen itse todennut että pitää paikkansa. Puoli pulloa riittää.

Vierailija
6/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paras

Vierailija
7/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Histec ei tunnu auttavan riittävästi, onko jotain tehokkaampia saatavissa ilman reseptiä?

Vierailija
8/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä on keskushermostoon vaikuttavia aineita, joten sen pitkällistä käyttöä ei suositella.

Vierailija
9/17 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten tablettimuotoisista, nyt Cetirizin Ratiopharm käytössä. Väsyttää kyllä jonkun verran mutta se on pieni hinta siitä ettei silmät ja nenä vuoda jatkuvasti ja hengitys kulje kuin pillin kautta.

Vierailija
10/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desloratadine Sandoz. Erittäin hyvä.

Vierailija
11/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttänyt Heinixiä, olen todennut sen parhaaksi. Duact taas kuivattaa tehokkaasti limakalvot, se ei kyllä taida olla virallisesti mikään allergialääke...

Eikös Duact ole reseptilääke?

Vierailija
12/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metafetamiini.Jatkojalostettu pseudoefedriinistä,mitä allergialääkkeet sisältävät,ja siksi tietysti tuon kehitystyön vuoksi auttaa paljon paremmin.

Vierailija
13/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa myös ilman reseptiä kortisonia sisältävää nenäsumutetta Dymista nimeltään. On kallis, mutta mulle ollut tehokas.

Vierailija
14/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykistä ostin efedriiniä ilman reseptiä. Jaksoi muuten powerwalkingia Manhattanilla ihan eri tahtiin!

Vierailija
15/17 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia antihistamiineja saa ilman reseptejä nykyään, desloratadiini lienee pillereistä tehokkain, olen käyttänyt sitä ehkä 20-30v. Mulla on reseptit myös nenäsuihkeeseen ja silmätippoihin eikä silläkään saralla ole keksitty mitään uutta ja tehokkaampaa sen 20-30v aikana, mitä olen ollut heinäallergikko. 

Olennaista on kuitenkin se, että kaikki hyvät allergialääkkeet ovat huomattavasti halvempia reseptillä!

Vierailija
16/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec ilman reseptiä - https://euhealth24.com/fi/drug/zyrtec Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
17/17 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Yksi toimii yhdelle, toinen toiselle.  

Itselläni jo pitkään ollut Benadryl reseptillä, vaikka uudempiakin on tarjolla.

Mutta kun joku toimii, niin turha vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi