Kerjäläinen: "Suomessa ruoka on pahaa, ihmiset kovasydämisiä ja miehet rumia"
No, pakkoko tänne on sitten tulla???
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050915552897_uu.shtml
Kommentit (31)
joka oleskeli meidän paikkakunnalla.
He ostivat halvan mutta hyväkuntoisen pienen omakotitalon ja lupasivat että perhe saa asua siinä ilmaiseksi niin kauan kuin haluavat.
Kun lähtivät kotimaahansa olivat vieneet kaiken mitä irti saivat ja sisätilat oli hajotettu...
voihan tuo olla monenkin ulkomaalaisen käsitys Suomesta helposti. Mäkään en niin suomalaisesta ruoasta perusta, eikä suomalaiset miehet niihin komeimpiin kuulu, mutta minusta ihmiset täällä ei kyllä ole kovasydämisiä vaan pelkästään tavallaan "sisäänpäin lämpiäviä" ja vieraiden kanssa kommunikointia välttäviä.
Saisiavat kyllä painua hevon kuuseen täältä. Tänään viimeksi näin aamulla töihin mennessäni miten hienolla autolla tuotiin ämmät kadulle kerjäämään. Sama porukka soitteli kännyköillään kun menin muutama tunti myöhemmin hakemaan lounasta. Ei ne nyt niin kovin köyhiä tunnu olevan...
romanikerjäläisten tai suomalaismiesten en nyt tiedä, mutta tietääkseni ei ole eritelty ketkä ovat "seksiä ostaneet" näiltä kerjäläis-katutytöiltä. Aina ei syyllinen ole se todennäköisin.
ei kai niitä olisi suomipojat muuten ostaneet ja hyväksikäyttäneet?
Ei prostituoidun tarvitse olla kaunis. :D Harvoin onkaan, todellinen elämä ei ole Pretty Womanista.
"Törkeä ihmiskauppaepäily liittyy 16-vuotiaan tytön paritusepäilyihin. Kiinniotettaessa nuori suomalainen mies oli poliisin mukaan tekemässä seksikauppaa tytön kanssa."
MTV3
kun tuolla tavalla soimaavat kunnollisia Suomen kansalaisia.
kun tuolla tavalla soimaavat kunnollisia Suomen kansalaisia.
Täytyy yrittää kyllä olla ja käyttäytyä paremmin. Annetaan niille paljon rahaa, tehdään parempaa ruokaa, ollaan paremman näköisiä.
Ehkä ne sitten meidät hyväksyy, jopa niin että muuttavat kaikki tänne jopa asumaan.
Voi sitä ihanuutta!
pitäisi lailla kieltää!!
Suurimmaksi osaksi kerjääminen on rikollisjärjestöjen toimintaa, myös muualla maailmalla.
Muotoja vaan on monia, maailmalla ne raaistuvat!
Turvaa voimme mielestäni tarjota, muttei tilaisuutta tällaiseen toimintaan.
Mä menetän välittömästi hermoni jos kesällä mulle tullaan tyrkyttämään yhtäkään kukkaa kun kaupungilla kuljen.
"kovasydämisyys" tarkoittaa heille ettei anneta rahaa. Ruoka on erilaista, en tiedä kuinka ovat suomalaiseen ruokaan tutustuneet. Kaupan einekset, jotka on halpoja on ainakin pahaa. Eiköhän nuo osta itse sen ruokansa kuitenkin, ei kukaan sitä heille tarjoa.
Miesten rumuus on kyllä varmaan totta, jos katsoo tylysti niin näyttää rumalta. On kai meissä tuota venäläis-balttilaista näköä?
Montako päivää pitää kerjätä, että matkat on kuitattu. Sitten syöminen ja eläminen täällä. Ei varmaan paljoa jää kotiinviemisiksi.
Ja Romaniaan jäävää sukua sitten kiristetään rikoksia tekemään, jotta tänne lähetetyn kerjääjään matka saadaan maksettua...
Niin, varmaan se heille näyttäytyy ihmisten kylmyytenä, että suomalaiset toivovat etteivät romanit joutuisi ihmiskaupan uhriksi ja kieltäytyvät siksi antamasta heille rahaa, jonka he välittävät kansainväliselle mafialle. Vaikea heitä on auttaa, kun luulevat avuksi sitä, joka tekee heistä vain kauppatavaraa.
Tämä otti sen ja heitti miestäni selkään kun hän lähti pienen poikamme kanssa pois paikalta. Siihen loppui meidän perheen into auttaa romaneja.
Ja tuo "suomalaistyttö kyykistyi pissalle viereeni maahan, yhyy"-juttu on naurettava: keskustan romanit käyvät wc-tarpeillaan mm. patsaiden takana, ei mitään häveliäisyyttä! Ihmettelen myös miten heillä on aikaa/tahtoa/pokkaa arvostella miesten ulkonäköä- suomalaiset miehet ovat aika tavallisen näköisiä?
Sitäkin mietin tässä että jos kotimaassaan tuet ovat niin mitättömät, miten heillä on varaa matkustaa tänne asti? Minä olen pienituloinen eikä minulla ole varaa haaveillakaan lähdöstä Romaniaan, vaikka en juo, polta tai tuhlaile holtittomasti! Autoakaan ei ole.
täällä heille on ettei ole mitään siteitä. Ei tule ikävä puolin eikä toisin kun pois lähtevät. Niinkuin oikein olisi.
Sen kun vaan näkisi, että pois lähtisivät.
ja perustaneet 5 uutta brändiryhmää kiillottamaan Suomen mainetta kerjäläisten silmissä?
"Vuosina 2008-2009 romanikerjäläisen keskimääräinen päiväsaalis oli Markkasen mukaan noin 20 euroa. Hän arvioi summan pienentyneen nyt puoleen.
- Romaniassa lapsilisät, eläkkeet tai muut korvaukset ovat muutaman kymmenen euron luokkaa kuukaudessa. Kuukauden lapsilisän saattaa tienata täällä päivässä, Markkanen sanoo."
mutta kun sitä ei uskota todeksi vaikka tieto tulisi arvovaltaisemmaltakin taholta.
Tuskin missään gourmet-ravintolassa
Rotuoppi-ihmisiä siis?