Te joilla on tuuheat kulmakarvat, kuinka usein nypitte niitä?
Nypin just kulmakarvani ekan kerran yli vuoteen ja onhan ne AIKA eri näköiset kuin ennen. :D Ei vaan oo tässä vauva-arjessa jotenkin muka ehtinyt nyppimään ja siistimään kulmiaan. Ne oli siis ihan kauheat puskat.
Miten teillä on tapana nyppiä kulmat, kuinka usein? Onko muita pienten lasten äitejä, missä välissä te ehditte tekemään tuollaisia juttuja?
(Koska mulla ainakin siihen menee ainakin tunti, sit kun siihen ryhtyy...)
Kommentit (13)
Ihan liian harvoin! Tummat ja tuuheat kulmakarvat ja muuten sirot kasvot niin kyllä tyhmältä näytän.
Sen verran jaksan viikoittain ottaa etteivät kasva yhteen, mutta kun paksuuttakin on puoli senttiä liikaa ja muodosta ei tietoakaan..
Niin, ja olen kosmetologi! Hävettää!
Ekalla kerralla tosin meni paaaaaljon pidempään, mut kun sain kerran itseäni miellyttävän mallin kulmiini, niin ylläpitoon menee kerralla pari minuuttia, kun vaan nypin lyhyet vastakasvaneet karvat pois.
Mun pitäis kans alkaa nyppimään säännöllisesti. Se on totta, että kun kulmien muoto on jo valmiiksi hyvä, niin niitä hajakarvoja on sit melko helppo nyppiä. Ensimmäinen kerta menee siihen muotoiluun. Näistä tuuheista kulmista on onneksi suht helppoa muotoilla kivan näköiset. Tärkeää on vain, ettei nypi niinkään ylä- vaan alapuolelta (toki yläpuoleltakin irtokarvat pois).
Mua ärsyttää kun mulla tohon kulmakarvojen alkuun kasvaa sellaset hervottomat, pitkät ja joka puolelle sojottavat karvat aina tosi nopeasti! :( Ja kulmien väliinkin kasvaa ohuita ja onneksi vaaleahkoja karvoja.
Yhdellä kertaa kunnon ja tarkkaa nypintää. Toisella kertaa siistimistä. Aina tuntuu joku karva pilkottavan jossain.
sattuukin kamalasti
sain siskolta Oriflamen (varmaan niiden paras tuote ehkä ainoa hyvä) kulmakarvatrimmerin ja käytän sitä. Minuutissa kauniit kulmat.
minun ei oikeastaan tarvitse tehdä mitään urakkaa, kun huollan kulmiani aina kun uusia karvoja kasvaa takaisin. Minuutti pari aamuisin on paljon järkevämpää ja kivuttomampaa kuin tunnin savotta ja rehottavat karvat kasvoilla. Karvani ovat mustia, joten huomaan ne heti, kun ne yltävät ihon päälle. Kesäisin kasvu tuntuu kiihtyvän, joten en voisi kuvitellakaan olevani vaikka viikkoa nyppimättä. Ilme menisi niin synkäksi, että johan sitä lapsetkin pelkäisivät ;)
nyppäsen karvan tai kaksi, näin ne ovat pysyneet kuosissa jo vuosia. Helpoin tapa mielestäni, ja ulkonäkö aina (niin) ok (kuin se minulla voi olla).
Nypin aina karkulaiset pois ja pidän kulmia yleissiisteinä aina.
Eli ne pari karvaa vaikka joka aamu jos niin vaatii. Ei sitten tartte alkaa koko puskaa kitkemään.
Mulla kasvaa tosi nopeesti niitä karkulaisia, varsinkin jos on ollut ryyppäämässä niin aamulla on kulmat kasvaneet yhteen :D
JOtenkin sillon kuon-aaineiden tuotanto on suurempaa ja sitähän ne karvat ovat elimistön kuona-ainetta.
Pinsetit on siinä hammasharjan kanssa samassa kaapissa ja aina aamuisin ja iltaisin kun harjaa hampaat, niin tulee katseltua itseä peilistä.
Siinä sitten hampaiden pesun jälkeen nypin muutamat hajakarvat pois ja aika menee ehkä 30 sekunttia.
Eli ei vaadi paljoa silloin, kun niille on valmiiksi muoto.
Häihin 15 v sitten ne nypittiin, sen jälkeen ei ole koskettu. En kaipaa sellaista, olen ylpeä puskistani :)
Mulla on äidin puolelta peritty tuuheat kulmakarvat, jotka tuntuu kasvamaan ihan kuin steroidien vaikutuksen alaisena :) Olen nyppinyt yläasteelta asti (nyt olen 28 v.) ja tuntuu että osa karvoista on kuollut lopullisesti.
Pyrin joka viikko nyppimään mutta joskus nypin useammin kerran viikossa. Yleensä ainakin silloin kun meikkaan kunnolla.
Onneksi kulmakarvat on keskuruskeat ja ne kasvaa luonnostaan kauniiseen siipimuotoon. Kerran yksi kaveri kehui, että mulla on sen unelmien kulmakarvat :)
Samalla kun harjaan hampaat ja teen pikameikin nyppäisen muutaman karvan pois. Ei niitä tule joka aamu nyppien kun muutama aina kerrallaan näkösälle.
Ekalla kerralla tosin meni paaaaaljon pidempään, mut kun sain kerran itseäni miellyttävän mallin kulmiini, niin ylläpitoon menee kerralla pari minuuttia, kun vaan nypin lyhyet vastakasvaneet karvat pois.