Taatanan siitepöly!!!
Ei voi käydä nyt edes ulkona lapsen kanssa, vaikka kai äitinä pitäisi uhrautua....
Mutta kun mikään lääkitys ei sitten enää auta, ja paljon iloa minustkain sitten on kun silmät kutiaa ja vuotaa ja aivastuttaa eikä pysty kunnolla hengittämään.
Saisi koivut kuolla sukupuuttoon jo pikkuhiljaa, perkele.
Kommentit (9)
Ihan kauheat oireet allergialääkkeistä huolimatta. Olen kyllä ulkoillut lasten kanssa ihan normaalisti kun ei näillä ilmoilla raaski olla sisälläkään mutta ulkona aivastelen ja joudun niistämään taukoamatta, silmiä ja nenää polttelee ja kirvelee.
Yöllä on hyvä olo kun vieressä pauhaa ilmanraikastin täysillä ja sisällä muuten kohtalainen. Onneksi huomenna sataa vettä.
reseptin kunnon lääkkeisiin. Itse sain joku vuosi jotain todella tehokasta, kun olin niin pahoin allergian kourissa, ettö oikein kurkku limoittu. Olivat tehokkaita ja hyviä lääkkeitä. Sen jälkeen ei ole ollut niin paha ollenkaan.
Cetirizin-ratiopharm ainut mitä halusivat määrätä koska imetän.
Mun lapsilla on ihan loppusuoralla ja just leppään ja koivuun hyvin auttanut...
ku ap:lla.
Oli ihan tuskaa olla muksujen kanssa ulkona.
Onneks sisällä ei oo niin pahat oireet...
Eikä noi allergialääkkeet edes auta, histeckkiä oon nyt syöny, mutta ei mitään tehoa :/
sanottiin jossain uutisissa. Mä olen toistaiseksi säästynyt oireilta syömällä Pycnogenolia. Allergialääkkeitä en enää jaksa, kun ne väsyttää niin kauheesti.
täälläkin. Mitään ei pysty tekemään kun pärskityttää ja silmät kutisee ja on muutenkin ihan kamala olo.Millon tää loppuu?
Kai tässä menee kuukausi ainakin?
Toiset istuu terassilla ja nauttivat auringosta, ja toiset odottavat sadepäiviä jotta pystyisi liikkumaan ulkona....
Perjantaina pitäisi sataa , jippii =D
Nyt on paha koivukevät.