Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosti koulutetut ja YH:t ei imetä tarpeeksi kauan

Vierailija
09.05.2012 |

http://www.hs.fi/kotimaa/Suomalaislapsia+ei+imetet%C3%A4+suositusten+mu…

Olipa yllätys että roskaväki ja YH:t taas laistaa jostain mikä olisi lapselle hyväksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kumpaakaan lopetaessani imetyksen 2 kk:n kuluttua

Sulla olikin tn. joku muu syy kuin oma mukavuudenhalu

Vierailija
2/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuli roskaväkeä eli yksinhuoltaja! Onneksi miehenikin oli tuolloin vielä terve, eli pystyin olemaan "pelkästään kotiäiti" eikä ollut kiire palata työelämään ja sen vuoksi lopettaa imetystä.

t. yksinhuoltajapaska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut kesken ja yksinhuoltajuus häämötää... olen imettänyt nyt 7kk... pitäisikö lykätä eroa vielä ja kuinka monella kuukaudella jos imetys loppuu siihen?

Vierailija
4/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kumpaakaan lopetaessani imetyksen 2 kk:n kuluttua

Sulla olikin tn. joku muu syy kuin oma mukavuudenhalu

onko tullut mieleen, että huonosti koulutetuilla yksinhuoltajillakin voi olla ihan joku muu syy, kuten se, että pitää mennä töihin, eikä ole varaa jäädä äijän elätiksi kolmeksi vuodeksi mukulaa imettämään kotio!

Vierailija
5/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tienaan nettona 10 000 kuukaudessa ja olen yh ja imetän.

Repikää siitä.

Vierailija
6/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaista lastamme. Näin hän ilmaisi asian minulle itse, joten tästä on kenenkään turha provosoitua. Lapsemme on down, tämä asia ei tullut mitenkään ilmi raskauden aikana. Minusta siis tuli "mukavuudenhaluinen yksinhuoltaja", ja tietenkin myös tuota roskasakkia, sillä jäin hoitamaan down-lastamme totaalisesti yksin. Imetyksen kanssa oli jatkuvasti vaikeuksia, johtuen lapseni kehityshäiriöstä, mutta sain siihen onneksi opastusta neuvolan kautta. Jouduin silti lopettamaan imetyksen normaalia aiemmin kun maidontulo ehtyi.

Vierailija
7/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaista lastamme. Näin hän ilmaisi asian minulle itse, joten tästä on kenenkään turha provosoitua. Lapsemme on down, tämä asia ei tullut mitenkään ilmi raskauden aikana. Minusta siis tuli "mukavuudenhaluinen yksinhuoltaja", ja tietenkin myös tuota roskasakkia, sillä jäin hoitamaan down-lastamme totaalisesti yksin. Imetyksen kanssa oli jatkuvasti vaikeuksia, johtuen lapseni kehityshäiriöstä, mutta sain siihen onneksi opastusta neuvolan kautta. Jouduin silti lopettamaan imetyksen normaalia aiemmin kun maidontulo ehtyi.

Vierailija
8/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin kumpaakin lastani osittain vajaat 3 kk ja kyllä, lopetin vain ja ainoastaan oman mukavuudenhaluni vuoksi.

Tulos, ihanat reippaat ja terveet nyt jo murrosikäiset tyttäret.

Vierailija
9/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateeminen nainen ja imetän vieläkin. Kyllähän tuo meidän Reino-Jooseppi välillä haraa vastaan, mut mä oon vaan tiukasti sille sanonut et mami tarkoittaa sun parasta! Viime viikolla meidän Reino-Jooseppi sai ajokortinkin, kerralla pääsi inssistä läpi! Ja se on ihan pitkään jatkuneen imetyksen ansiosta. Kyllä mä kiillotan kruunuani nyt ja olen ylpeä kaikinpuolin onnistunut äiti!

Vierailija
10/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään yhärihuora! Rohkea äiti, kun jäi yksin down-lapsen kanssa. Tsemppiä sulle! Oikeasti!

Tämä on muutenkin näitä tutkimuksia, jotka voi vetää samaan pinoon "99,9 % tupakoitsijoista kuolee".

Olen yhden lapsen yh, maidon tulo ehtyi kun lapseni oli 3 vko. Syynä tähän stressi, jonka silloinen mies aiheutti. Kävin koulut loppuun, kun olin yksin lapsen kanssa. JA kaikenlisäksi vielä tupakoin, mutta onneksi saatan kuulua tuohon 0,1 % joka jää ikuisesti elämään teidän muiden kiusaksi! Repikää siitä ;)

Vierailija
11/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yksinhuoltaja) on jonkun mielestä se joka on "mukavuudenhaluinen".

Omassa tuttavapiirissäni yyhoot ovat kyllä niitä jotka ovat jääneet eron jälkeen vastaamaan lapsista kun mies on toisaalla jatkanut villiä ja vapaata poikamiehen elämää.

Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään matalakoulutettua yksinhuoltajaa, mutta ymmärrän kyllä jos yh:lla ei ole mahdollisuutta imettää lasta kotona kolmea vuotta vaan joutuu menemään pian äitiysloman loputtua töihin. Mut kaipa yksinhuoltajien pilkkaaminen on AV:n katkerien kotiäitien logiikkaa...

Vierailija
12/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ero varmaan vielä tulee kun 1.lasta en kyennyt imettämään ja 2.lasta imetin vain 3kk mistä tosin itse olen ylpeä ja onnellinen :)

Vierailija
13/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen imetän 1v4kk ikäistä nuorimmaistani, esikoista imetin 1v6kk ja keskimmäistä 9kk (poika päätti itse lopettaa tissittelyn). Ei pidä yleistää. Eikä varsinkaan luokitella toisia ihmisiä roskaväkeen tai mihinkään muuhunkaan lajiin kuuluvaksi. Vai tunteeko sitä itse jonkinlaista ylemmyyttä, kun sanallisesti lyttää toisia...? Varsinaisen erikoiset käytöstavat on ainakin sinulle siunaantunut, arvoisa korkeakoulutettu ap!

Vierailija
14/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateeminen nainen ja imetän vieläkin. Kyllähän tuo meidän Reino-Jooseppi välillä haraa vastaan, mut mä oon vaan tiukasti sille sanonut et mami tarkoittaa sun parasta! Viime viikolla meidän Reino-Jooseppi sai ajokortinkin, kerralla pääsi inssistä läpi! Ja se on ihan pitkään jatkuneen imetyksen ansiosta. Kyllä mä kiillotan kruunuani nyt ja olen ylpeä kaikinpuolin onnistunut äiti!

Meidän Ukko-Iisakki on jo 21 mutta tulee edelleen mieluummin äitylin maitobaariin kuin menee kylille poikien kanssa. On se jotenkin vaan niin lutuinen. Vanhinta lastamme imetin vielä hänen yliopistosta valmistumisensa jälkeenkin. Hän olikin vuosikurssinsa terävin poika!

Vierailija
15/15 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Ukko-Iisakki on jo 21 mutta tulee edelleen mieluummin äitylin maitobaariin kuin menee kylille poikien kanssa. On se jotenkin vaan niin lutuinen. Vanhinta lastamme imetin vielä hänen yliopistosta valmistumisensa jälkeenkin. Hän olikin vuosikurssinsa terävin poika!

Seuraavan kerran, kun Reino-Jooseppi saa rintaraivarit, niin mä voin sille sanoa, et imeksii ne muutkin jätkät vielä tisulia ja menestyvät hyvin elämässä juuri sen vuoksi! xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi