Sinkut! Mistä saatte läheisyyttä ja hellyyttä?
Mä meinaan haljeta, kun en saa suukkoja, halauksia, ihanaa seksiä ym. Vuoden olen ollut yksinäni ja halukkaita miehiä kyllä olisi, mutten halua ketä tahansa. Yksi mies oli vähän aikaa sitten, mutta hän tuskin haluaa muuta kuin hetken iloa silloin tällöin. Pelkään että hajoitan taas itseni sellaisessa suhteessa. Mikä neuvoksi? Uusi kiva harrastus tms...? :/
Kommentit (32)
Sekin on aika oleellista, että mitä kaipaa? Syliin, kosketusta, suukkoja, seksiä, yhdessä olemista, yhteisiä öitä... sehän riippuu paljon siitä, että miten luonteva on sellaiseen löytää kumppania.
Halit saa varmasti jokaiselta, mutta seksin kans onkin jo järkkäilyä enemmän, missä, koska, mihin lapset siks aikaa... haaste nousee:)
Mut kyllähän me suomalaiset ollaan niin ujoa porukkaa, ettei tee yhtään pahaa ottaa välillä vähän rohkeampaa asennetta peliin ja näyttää tunteita tai niiden tarpeita vähän rohkeammin:)
alta kolmikymppiset kollit vonkuu kyllä persausta, mutta ei niistä elämänkaveriksi ole
No eikä ole! Miehet arvostaa sitä, että naisella on elämänkokemusta! Kaveripiirissä yleisesti pidetään haluttavampina yli nelikymppisiä naisia! Voi kun te naiset tietäisitte mitä miehet teissä arvostaa:)
Osa miehistä on tyhjäpäisiä seksinvonkaajia, mutta vähintään yhtä paljon löytyy niitä, joille nainen on kyllä suurimman arvostuksen ja ihailun kohde:)
Ei sitä saakaan, helposti menee seksin puolelle, jota ei sitä kaipaa.
Mulla seksisuhde ja saan kaikki halit ja läheisyyden jne mitä oon kaivannu
miksi en tätä ennen tajunnu?!?!!! En tarvitse lehmää ku tarvitsen vaan sen pari litraa maitoa :)
annukkainen nainen kirjoitti:
Mulla seksisuhde ja saan kaikki halit ja läheisyyden jne mitä oon kaivannu
miksi en tätä ennen tajunnu?!?!!! En tarvitse lehmää ku tarvitsen vaan sen pari litraa maitoa :)
No niin, AP:n ongelma ratkaistu siis. Ei muuta kuin Tinder tulille ja profiilitekstiin: I'm ready boys 😀!
Seksiä en kaipaa, osaan hoidella itseni ja haleja saan pojaltani, 5v. Hän myös välillä silittää hiuksiani, jos mennään yhdessä nukkumaan ja tekee jopa aamupalaa sänkyyn (leipää, levitettä ja juusto sekä lasi vettä) <3
Harvassa on mun elämässä olleet miehet, joiden voin koskaan sanoneen tehneen samaa. Toivon, että poika jatkaa tätä aikuisuuteen ja osoittaa samalla tavalla rakkautta kumppanilleen, jos sellaisen joskus löytää.
Ystävät halaavat. Siinä on minulle tarpeeksi läheisyyttä.
En mistään. Edellisen kerran halannut ihmistä (äitiäni) ehkä noin 6 vuotta sitten. Seksiä en ole harrastanut koskaan.
N28
Kissalta. Nukkuu yleensä vieressäni, huomaa kun herään, tulee kehräämään luokseni ja huiskimaan kevyesti pehmeällä hännällään. Seuraa minua suihkuun, aamupalalle, kiehnää jaloissani ja jää ikkunaan odottamaan kun lähden töihin. Kotiin tullessa on aina vastassa, puskee ja kiehnää jaloissa ja pörisee ja kehrää. Ohikulkiessaan sipaisee aina jalkojani joko kehollaan tai kiertää hännän jalkojeni ympäri. Illalla käpertyy viereeni kerälle ja nukkumaanmennessä odottaa jo päiväpeiton päällä milloin saan hampaani pestyä.
Tuolla maatiaiskissalla on enemmän sosiaalisia kykyjä ja hellyyttä sydämessään kuin kenelläkään entisellä kumppaneistani. Siro, pehmeä, ystävällinen ja lempeä kissani <3
Av palstalta. Mammat on antanut lukemattoman määrän ilonhetkiä
mies53v
Sekin on aika oleellista, että mitä kaipaa? Syliin, kosketusta, suukkoja, seksiä, yhdessä olemista, yhteisiä öitä... sehän riippuu paljon siitä, että miten luonteva on sellaiseen löytää kumppania.
Halit saa varmasti jokaiselta, mutta seksin kans onkin jo järkkäilyä enemmän, missä, koska, mihin lapset siks aikaa... haaste nousee:)
Mut kyllähän me suomalaiset ollaan niin ujoa porukkaa, ettei tee yhtään pahaa ottaa välillä vähän rohkeampaa asennetta peliin ja näyttää tunteita tai niiden tarpeita vähän rohkeammin:)