Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei suostunut kuin yhteen lapseen

Vierailija
09.05.2012 |

alunperin puhuttiin kahdesta ennen naimisiin menoa mutta elämä muuttui. Nyt meillä rakas 3,5v poika eikä mies halua enempää. Minä täytän syksyllä 39v,olisin toisen lapsen halunnut. Mies sanoo syyksi talouden,sen että joutui opiskelemaan toisen ammatin ja opinnot jatkuvat vielä n. 2v. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on siunattu sisäänrakennettu ominaisuus kasvaa aikuiseksi kun täyttää 40 :D

Vierailija
2/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miestäkin harmittaa viiden vuoden päästä, jolloin on liian myöhäistä. Äitiyspäivärahalla pärjää vähän aikaa ja sitoudu menemään töihin äitiysloman loppuessa. Kerro miten tärkeä asia on sinulle. Toisaalta eihän koskaan tiedä raskaudutko edes, mutta antakaa luonnolle mahdollisuus:)

Vanhempana olisi lapsellekin kiva, kun on sisarus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni myös samankaltainen tilanne. mies oli alunperin ollut hyvin lapsimyönteinen ja olivat yhdessä haaveilleet 3-4 lapsesta. No, mies pisti stopin päälle yhden jälkeen eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. ystävälläni aikamoinen kriisi asian suhteen ja purkaa tätä asiaa usein minulle. Sanoo, että on aivan huijattu olo. Kaipuu niihin "haaveiltuihin" lapsiin on kova. Ei kuitenkaan tahdo rikkoa perhettään sen vuoksi, että saisi lisää lapsia jonkun muun kanssa. Jonkinasteinen katkeruus tuosta kyllä aivan varmasti jää, tämän ystävänikin myöntää.

En osaa enempää auttaa, varmasti et ole ainoa jolla sama tilanne. Tsemppiä.

Vierailija
4/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tältä tai lähipaikkakunnilta ei töitä löydy siksi tavallaan ymmärrän miehen pointin tuossa talous asiassa mutta suren kuitenkin. ap

Vierailija
5/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tältä tai lähipaikkakunnilta ei töitä löydy siksi tavallaan ymmärrän miehen pointin tuossa talous asiassa mutta suren kuitenkin. ap

Voisit kivasti olla kotona lasten kanssa kunnes mies valmistuu. Kyllä minimirahoilla pärjää sen pari vuotta. Sitten muuttaisitte toiselle paikkakunnalle, josta saisitte molemmat ehkä paremmin töitä. :)

Tiedän kyllä tuon tunteen, itse samassa tilanteessa. En tosin kuvittelekaan saavani miehen päätä käännettyä. Olen tyytynyt tilanteeseen.

Vierailija
6/6 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti tällä paikkakunnalla asutaan aina oli minulle töitä tai ei. Surettaa mutta eipä kai miehen päätä saa käännettyä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi