Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippu eroaa!! Enpä ole tiennyt, että on ollut naimisissa?

Vierailija
09.05.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippulla on jo uusi mies Iltasanomien mukaan. Ei liity kuulemma avioeroon.

Vierailija
2/21 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kertoi rakastumis/ihastumisongelmastaan ts. saattaa kesken hyvän parisuhteen ihastua johonkin ihmiseen, tajuaa sen ja joutuu hokemaan itselleen, että ei - ei taas.

Tommoisen on kyllä pakko olla jonkinlaista mt-ongelmaa. Eihän täysjärkinen, normaali ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen poukkoile tuolla lailla suhteesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin hyvä mies, harva häntä kestäis... Eli tuskin kukaan kestäis, jollei tämä superyksilökään.

Vierailija
4/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistään näkee että on mielenterveysongelmia. Käytös telkkarissakin oli Enbuskessa täysin holtitonta. Epäilen maniaa.

Vierailija
5/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista impulssikontrollia odottaisi jo ikänsä puolesta aikuiselta naiselta.

Vierailija
6/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, vähän oudot kuviot. Vastahan se hengaili Jussi Lammen kanssa? Miten se on ehtinyt olla pari vuotta yhdessä tuon ukkonsa kanssa?

Vierailija
7/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä huomionhakuisuus paistaa läpi ja ikä ei kyllä enää ole koheltamisellekaan selitys. Tuossa iässä olin itse valmistunut yliopistossa, hyvässä työpaikassa ja odotin ensimmäistä lastamme. Tietenkään kaikkien ei tarvitse elää saman kaavan mukaan, mutta ymmärtäisi ressu edes millaisen kuvan antaa itsestään, mutta toisaalta kun ei vanhana ole häpeämässä tekojaan niin mikäs siinä....

Vierailija
8/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista impulssikontrollia odottaisi jo ikänsä puolesta aikuiselta naiselta.

impulssikontrollia saa lähinnä lääkkeiden avulla.

Vierailija
9/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä huomionhakuisuus paistaa läpi ja ikä ei kyllä enää ole koheltamisellekaan selitys. Tuossa iässä olin itse valmistunut yliopistossa, hyvässä työpaikassa ja odotin ensimmäistä lastamme. Tietenkään kaikkien ei tarvitse elää saman kaavan mukaan, mutta ymmärtäisi ressu edes millaisen kuvan antaa itsestään, mutta toisaalta kun ei vanhana ole häpeämässä tekojaan niin mikäs siinä....

Jos sinä olet elänyt noin, niin MITEN VOI OLLA ettei kaikki muutkin ole? En käsitä!

Vierailija
10/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksisuuntaista :-(

Vierailija
11/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna on lämmitetty sua varten.

t. ihailijasi 50+

Vierailija
12/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hiljattain ollut iso juttu tai jossain vastaavassa ainakin.

Kertoi, että vietti viime kesänä enemmän aikaa parhaan ystävänsä Heli Kajon kanssa kuin miehensä kanssa.

En sano mitä mieltä olen tuosta parhaasta ystävästä.

Vierailija
13/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kestä narsistia...

Vierailija
14/21 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, noin vuosi on kulunut edellisestä erouutisesta ja TAAS Jippu on eroamassa. Tämä viimeisin ukko taisi olla se linnankundi. Voi tyttöparkaa - hän on siis ihan sekaisin. Mahtaako olla jo 3:s vaiko 4:s avioero. Noin puoli vuotta kesti onni linnankundin kanssa!!!

Julkisuustemppu?

Vierailija
15/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet elänyt noin, niin MITEN VOI OLLA ettei kaikki muutkin ole? En käsitä!

Vierailija
16/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin jutun Annasta tästä henkilöstä, osasin odottaa tätä "uutispommia".

Vierailija
17/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo rikkonaisissa kodeissa eläneet osaa itsekään elää parisuhteessa.

Vierailija
18/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain haastattelussa sanoi, ettei missään nimessä halua olla äiti, koska ei osaisi olla turvallinen äitihahmo kenellekään. Minusta ihan fiksua, että huomaa sen itsekin. Kaikki kun ei kykene edes siihen.

Vierailija
19/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo rikkonaisissa kodeissa eläneet osaa itsekään elää parisuhteessa.

itse olen todellakin rikkonaisesta kodista, äitini kanssa en ole 10v täytettyäni elänyt, mutta nyt 34 vuotiaana, olen ollut 16v parisuhteessa ja vielä saman miehen kanssa.

Ompa näitä julkisuudessa sellaisiakin henkilöitä, jotka tulevat ehjästä kodista ja ovat aina hehkuttaneet niitä kotioloja ja silti lennetään suhteesta toiseen jatkuvalla syötöllä ja joka suhde on "Nyt se oikea vihdoinkin, jota on pakko lehdissä hehkuttaa.." (en viitti nimiä mainita, jottei tule kunnianloukkaussyytettä)

Vierailija
20/21 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain haastattelussa sanoi, ettei missään nimessä halua olla äiti, koska ei osaisi olla turvallinen äitihahmo kenellekään. Minusta ihan fiksua, että huomaa sen itsekin. Kaikki kun ei kykene edes siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme