Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selkäydinnestenäyte

Vierailija
09.05.2012 |

onko muita joilta tuo otettu (en nyt muista virallisempaa nimeä, kuitenkin se missä se helvetillinen neula tuonne selkäytimeen törkätään ja nestettä tiputetaan)?

Kuinka kauan tuota näytteenottopaikkaa/ympäröivää aluetta alaselässä särkee? Ja jos päätä särkee istuessa/seistessä ja makuulla helpottaa, niin voiko se mennä itsestään ohi vai onko aina sitten mentävä sairaalaan laittamaan se veripaikka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muistaakseni useamman viikon aristi sitä paikkaa selässä. Ja päätä ei särkenyt, ja sen kans voi ihan hyvin elääkin. Mutta kun se tapaa mennä niin infernaaliseksi se kipu, niin se paikka on laitettava. Että jos kokee pärjäävänsä kotona, niin voi hyvin olla ja lievittää kipua jollakin.

Vierailija
2/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särki viikon, mutta se meni ilman paikkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky siedettävää, kun en nostanut toimenpiteen jälkeen päätä tyynystä pariin tuntiin. Näin ohjeistettiin.

Itse näytteenotto ihan helvettiä. Pelkäsin etukäteen ja pyysin rauhoittavaa tai jotain, kun pelkäsin, etten pysy paikoillani ja neula vaurioittaa selkäydintä. Lääkäri ei suostunut. Viisi ihmistä piti kiinni, kun neula laitettiin.

Viime syksynä tehtiin polvileikkaus epiduraalissa ,ja arvatenkin olin ihan paniikissa tuosta pistoksesta, vaikka se laitetaan eri paikkaan. Sain tuplat esilääkitykset, itkin silti hysteerisenä.

Vierailija
4/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait se on sitten ottajasta kiinni. nuorena, noin 15v, otettiin ja eikä sattnut yhtään. toki jännitti helvetisti ennen toimenpidettä mutta kun kuuntelin ohjeet hyvin ja toimi sen mukaan, ei ongelmaa.

mutta rehellisesti, ei sattunut yhtään eikä todellakaan ollut mitään viikkojen selkäkipua.

Vierailija
5/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin tänään..selkä jumalattoman kipeä pisto kohdista...päätä ei särje,mutta sanovat että jos särkee pari päivää putkeen niin sitten soitettava takasin päin että laittavat sen paikan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi