2v poika ei saa pissaa tulemaan.. Vesirokkonäpyt tulivat vaippa alueelle
Kommentit (12)
Onnistuisiko suihkun kanssa, ei niin huomaisi kirvelyä?
Myös pippelissä, kivespussissa ja pakaroissa on näppyjä ; (
Voisko kokeilla laittaa lämpimään vesiammeeseen istumaan? Entä voiko pippeliä rasvata? ap
kai niitä rakkuloita voi olla virtsaputkessakin
menet nyt päivystykseen!! jos pissa ei tule niin se ei sitten tule, asialle ei itse kannata alkaa tekemään enää mitään vaan mennä lääkäriin ja näin ehkäistä vielä suuremmat ongelmat!!
Lähdetään tästä varmaan sinne päivystykseen, jospa antaisivat jotain puuduttavaa salvaa tms..
ap
hedelmällisyyteen, mutta jotenkin en usko että vielä tuon ikäisellä näin kävisi.
Mutta mene nyt sen pissaongelman takia heti lääkäriin sen pojan kanssa. Se nyt on tärkeintä tällä hetkellä.
näppylää näppylän vieressä (ja päällekkäinkin).
voitelin poikaa vesirokkovaahdolla
Saatiin tulemaan isot pissit lääkärillä, eikä tarvinnut tehdä rakkopunktiota tai muuta..
Pippelin päässä, virtsaputken suulla oli vesirokkonäppy, joka kirveli kovasti. Siksi ei pystynyt pissaamaan.
Lääkäri laittoi jotain puuduttavaa geeliä siihen, sitten kotiin viemiseksi salvaa ja ilmakylpymääräys!
Mitähän tuon yövaipan kanssa tekisi? ap
Itse laittaisin yövaipan (eihän sitä voi koko yötä pissavahtina sängyn vieressä istua ja tai antaa sängyn lainehtia), mutta vaihtaisin vaipan yöllä heti, jos lapsi herää edes puolittain. Päivällä sitten ilmakylpyjä vaikka useammankin tunnin ajan.
Onko teillä ollut pissaamisvaikeutta?
ap varta vasten vesirokkokylässä hakemassa taudin pojallesi?
Jos pissa ei tule ulos, rakko halkeaa?
Kyllä mä menisin heti lääkäriin.