Oletteko pesseet Conversen tennareita koneessa? Kutistuvatko paljon tai
kestävätkö ylipäätään konepesua?
Aiemmin olen surutta työntänyt lasten tennarit koneeseen mutta nyt en raaski ;-)
Kommentit (9)
20 vuoden kokemuksella Converseista: Kestävät hyvin konepesun. Linkoamisen kanssa tulevat vähän käyriksi, mutta asettuvat kyllä nopeasti jalassa sopiviksi. Kengännauhat kannattaa irroittaa ja laittaa pussiin.
Viimeisen 5 vuoden aikana tuntuu muuten Converse-tossujen laatu tippuneen. Ei kovin pitkään tarvitse tallailla, kun päkiän kohdalta sisäpohjan kangas kuluu puhki ja mureneva kumi tulee esiin.
Converseissani oli tarra, jossa luki että ethän pilaa kenkiä pesukoneessa (englanniksi tietty)! Siksikö, että ihmiset eivät osta uusia vaan pesevät niitä?
En tosin muista pesinkö 30C ja 40C asteessa. Riskillä mä ne pesin, olis harmittanu, jos olisivat menneet pilalle.
Ennen kuin kuulen kokemuksistanne.
ap :-)
mutta nyt en raaski ;-)
Toki alussa vähän tiukemman oloiset oli.
Olen pessyt ja puhtaaksi tuli. ei kutistunut.
Ei ole menneet miksikään. Tungen johonkin pussin sisään ettei kolise niin kovasti.
Lentokoneessa on niin hankala saada tilattua riittävä määrä vettä että se riittää kenkien pesuun.
Mutta olen kyllä pyyhkinyt niitä kostealla koneessa jos ovat olleet kovin pölyiset.
20 vuoden kokemuksella Converseista: Kestävät hyvin konepesun. Linkoamisen kanssa tulevat vähän käyriksi, mutta asettuvat kyllä nopeasti jalassa sopiviksi. Kengännauhat kannattaa irroittaa ja laittaa pussiin.
Viimeisen 5 vuoden aikana tuntuu muuten Converse-tossujen laatu tippuneen. Ei kovin pitkään tarvitse tallailla, kun päkiän kohdalta sisäpohjan kangas kuluu puhki ja mureneva kumi tulee esiin.