Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo 35-45 v. miehestä se, että jalassa on Adidas Superstar-tennarit?

Vierailija
08.05.2012 |

Mitä kertoo 35-45 v. miehestä se, että jalassa on Adidas Superstar-tennarit?

Esim. 45 v. trendikas miekkonen, farkut ja valkoiset Superstarit. Onko vähän kuulia kun ei kalkkiinnuta? :)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 45-vuotias ja joutuu työssään käyttämään valkoista takkia.

Vierailija
2/72 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koti-isä, isyysvapaalla tai isäkuukautta viettämässä? Meillä päin on leikkipuistossa superstareja paljon vanhemmilla käytössä, joten yhdistäisin addut pieniin lapsiin. Täällä 35-45v on pikkulasten isien suurin ikäryhmä, äidit on 30-45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä on just niitä white trasheja. Teidänkö miehet luuhaa nuorten tennareissa?

Ap

Vierailija
4/72 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä on just niitä white trasheja. Teidänkö miehet luuhaa nuorten tennareissa?

Ap

Wt-insinööri ja wt-historianope, molemmat 40, molemmat superstareissa (ei enää niin valkoiset), bootcut-farkuissa ja kauluspaidoissa. Sama tyyli viimeiset 15v, mitäs sitä hyvää muuttamaan.

Vierailija
5/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten pitäisi olla jalassa? Beiget Eccot :-DD?

Ap kuuluu ihmistyyppiin nimeltä Kaiken Paheksuja. No, heitetäänpä hiukan bensaa liekkeihin: oon 44-vuotias ja kenkähyllystäni löytyy kolmet Converset ja kahdet Superstarit.

Vierailija
6/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

superstarit on ei osu tohon ikähaarukkaan? Eli onkin alle 35 tai yli 45, onko sitten kaikki hyvin sun maailmassasi?

Vierailija
7/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat ihan oikeat nahkaiset kävelykengät. On pohjarauta ja jäykkä takakappi ja hyvä lesti.

Vierailija
8/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit käyttää skedekenkiä, ei mitään superstareja. Ne on juurikin vaikkapa 40-vuotiaiden kenkiä.

Ja kertoisitko äkkiä millaisissa kengissä/vaatteissa pitäisi 45-vuotiaan miehen kulkea, kun ne Adidakset ei käy?

Ap

Vierailija
9/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo 35-vuotiaasta naisesta se, ettei hän tiedä, minkälaiset ovat Adidaksen Superstarit? :D

No en kyllä ole itseäni kuvitellutkaan kovin nuorekkaaksi. :D

Vierailija
10/72 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mun mies käyttää vitivalkoisia tennareita (Lyle&Scott) kesäisin, ikää on 43v. Jos Ap on yhtään ulkomailla ympärilleen katsonut, niin kyllä nuo matalavartiset, valkoiset tennarit ovat ihan perusherrainkengät, joita voi hyvin yhdistää muuhun casual-pukeutumiseen. Nuohan ovat esim. preppy-tyylissä täysin peruskauraa. Mm. lyhyen Burberry-trenssin, tummansininisten farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa oikein hyvä yhdistelmä. Ai joo, ja ollaan miehen kanssa kumpikin akateemisia ja hyvin toimeentulevia. Että silleen.

Vierailija
11/72 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mun mies käyttää vitivalkoisia tennareita (Lyle&Scott) kesäisin, ikää on 43v. Jos Ap on yhtään ulkomailla ympärilleen katsonut, niin kyllä nuo matalavartiset, valkoiset tennarit ovat ihan perusherrainkengät, joita voi hyvin yhdistää muuhun casual-pukeutumiseen. Nuohan ovat esim. preppy-tyylissä täysin peruskauraa. Mm. lyhyen Burberry-trenssin, tummansininisten farkkujen ja valkoisen t-paidan kanssa oikein hyvä yhdistelmä. Ai joo, ja ollaan miehen kanssa kumpikin akateemisia ja hyvin toimeentulevia. Että silleen.

Vierailija
12/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat? Hinnat Superstareilla 50-4000 euroa. Jokainen voi valita itselleen mielekkään hintaiset ja näköiset.

Yksi maailman parhaista kengistä, klassikko, ei pelkkä tennari.

Vierailija
13/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama minkä ikäinen on mutta superstarien käyttö, hyi kamala! Ne on sitten niin rumat ja poissa muodista ollut viimeiset vähintään 10 vuotta! Mielummin kävelen vaikka 10e halpistennareissa kun noissa addun nevarikengissä!

Vierailija
14/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 00:13"]

Halvat? Hinnat Superstareilla 50-4000 euroa. Jokainen voi valita itselleen mielekkään hintaiset ja näköiset.

Yksi maailman parhaista kengistä, klassikko, ei pelkkä tennari.

[/quote]

Hei tietääkö joku onko niissä myös käyttömukavuudessa eroa? Mulla oli vuosia sitten joku "perussuperstareja" hieman hinnakkaampi erikoismalli ja tuntuivat paljon paremmilta jalkaan. Eivät olleet niin kovat ja jäykät.

Vierailija
15/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei. mä oon 36-vuotias nainen ja käytän superstareja. 

ai niin työelämässä olen toimitusjohtaja.

Vierailija
16/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin autuaan tietämätön siitä että asuvalinnalla on joku merkitys... En juurikaan mieti että minkälaisen mielikuvan annan pukeutumisella. Jos vaatetus on mielestäni tilanteeseen nähden ok, niin silloin se on ok.

mies 44v

Vierailija
17/72 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niin hyvät jalassa, mulla itsellä menossa ties monennetko. Jos miehellä nään huomaan kyllä, mutta en kummemmin hänestä mitään ajattele.

n 41v

Vierailija
18/72 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 15:03"]

Superstarit on jo niin out kuin olla ja voi. Just tuollaset 35-40v käyttää niitä.

[/quote]

Superstarit on olleet muodissa jenkkilässä vuodesta 1969. Sumessa ne breikkasi myöhemmin. Ei taida poistu muodista meidän elämän aikana. Taidat itse olla muodista tietämätön.

Vierailija
19/72 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kammoksun Adidaksen tuotteita ! Entinen mäkihyppääjä ja alibin rikolliset pilasi merkin mun silmissä

m39

Vierailija
20/72 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 14:59"]

Paskaisten valkoisten Superstarien ja lakeerikenkien välillä on aika paljon elämää. Paitsi Junttilassa. Hei haloo, 8 vuotiailla on Superstareja.
Kai teidän miehet käyttää myös Swea-pipoa ja talvella Hankisia? Ei puutu kuin Dieselin 100€ gollarihuppari niin on aika White trashia.

Crocsit on tietty terassi"kengistä" parhaat?

[/quote]

Svea, kollari/collari.... Hupaisa tämä "NIIIIIIIIIIIIIN WT"-trendi, mikähän tässä nyt sitten on ankeita, "yli"-ikäiset tennareissa vai jostain rapakon takaa lainatut WT-läpät mitä heitellään suuntaan jos toiseen, kun ei nyt suostu asettumaan siihen muottiin minkä itse kokee olevan se täydellisen elämisen standardi. Ironian varmaan ymmärtää jokainen kahdella tai useammalla aivosolulla varustettu.