Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suomalainen verkkokauppa avattu...B2C...

Vierailija
07.05.2012 |

Business to consumer...

http://www.b2c.fi/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimi.

Vierailija
2/24 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma!! Eli olen odottanut tilaamaani tuotetta monta viikkoa, vaikka sen piti tulla alle viikossa. Olen yrittänyt kontaktoida eri tavoilla, mutta puhelimeen yms. ei viittitä vasta. Lähetin kaupan peruutusviestin ja ei mitään kommentointia asiaan.
Seuraava steppi on korttireklamaatio Nordeaan, niin toivottavasti saan summan takaisin Visalle.
B2C taloudellinen tilannehan on aika heikki (ois pitänyt kattoa etukäteen):
http://yritys.taloussanomat.fi/y/b2c-trading-finland-oy/kuopio/0115718-1/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäätävää, että tappio viimeisellä tilastoidulta tilikaudelta reippaasti yli satatuhatta euroa suurempi kuin koko liikevaihto =O

Vierailija
4/24 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kameran filmiä kyseisestä yrityksestä. Onko kukaan saanut tilaamiaan tuotteita kyseisestä b2c-firmasta ?

Vierailija
5/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonoa palvelua!
kuukausi on tuotetta odotettu ekä vieläään ole tullut vaikka maililla erikseen luvattiin että olisi pitänyt tulla yli viikko sitten!

nyt kuukausi tuotteen tilauksesta.

Vierailija
6/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin syyskuun 6.pv värikasetteja, joita jouduin odottamaan useita viikkoja. Reklamoituani toimitusajasta kasetit lopulta toimitettiin ja luvattiin (sivuillakin kerrotun mukaan hyvittävät pitkittyneistä toimitusajoista) toimittaa tilaukseen sisältyneet mustat kasetit tuplana. Toinen sitten tulikin ja kun taas reklamoin, luvattiin toinenkin musta toimittaa. Alkuperäinen tilaus lähti maksuineen matkaan 11 viikkoa + 1 pv sitten ja asia on edelleen 23.11. keskeneräinen, joten en pysty suosittelemaan yritystä. Itse asiassa luultavasti ensi viikolla olen yhteydessä kuluttajavirastoon.

Vierailija
7/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkona viestiin n:o 13: Tarkistin vielä tilauspäivän ja se olikin jo 7.8., joten prosessin kesto tähän mennessä jo 15,5 viikkoa.

"Tilasin syyskuun 6.pv värikasetteja, joita jouduin odottamaan useita viikkoja. Reklamoituani toimitusajasta kasetit lopulta toimitettiin ja luvattiin (sivuillakin kerrotun mukaan hyvittävät pitkittyneistä toimitusajoista) toimittaa tilaukseen sisältyneet mustat kasetit tuplana. Toinen sitten tulikin ja kun taas reklamoin, luvattiin toinenkin musta toimittaa. Alkuperäinen tilaus lähti maksuineen matkaan 11 viikkoa + 1 pv sitten ja asia on edelleen 23.11. keskeneräinen, joten en pysty suosittelemaan yritystä. Itse asiassa luultavasti ensi viikolla olen yhteydessä kuluttajavirastoon.

Vierailija
8/24 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se on verkkokauppa, niin myydäänkö siellä myös pilkkejä ja uistimia?

Vierailija
9/24 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin ja maksoin samantien 16.10.2013. Eivät ole pystyneet toimittamaan , joten peruin kaupan ja en ole vieläkään saanut rahoja takaisin. En suosittele.

Vierailija
10/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotetaan myös kapselikoneen kapseleita!viestiä olen laittanut, ei vastata... Nyt 1kk jo mennyt ja maksanut olen!tällä hetkellä ei pääse koko kaupan sivuille!!mitä nyt tehdä?

Vierailija
11/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä kusetus. Kaikki noi (vai oliko niitä peräti 1 kpl?), jotka väittävät asioiden menneet hyvin, ovat todennäköisesti palkattuja mainostajia.

Vierailija
12/24 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne oo konkurssis ja aika moni meistä menetti rahansa...ei hyvä...se harmittaa eniten kun kuitenkin viimeiseen asti otti kyllä tilausta vastaan ja rahaa ja mitään ei tulla saamaan

Vierailija
13/24 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa ja aina on tuotteet tulleet tulleet ajallaan. Ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvin on toiminut.

Vierailija
14/24 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yhden päivän myöhässä ja mukana oli luvattu hyvitys takuutoimitusajan pettömisestä. Taitaa olla ainut kauppa joka antaa hyvityksen, jos ei pysty pitämään lupaustaan. Ole ostanut täältä viimeisne vuoden aikana 6 kertaa ja joka kerta on tullut ajallaan.

Vierailija
15/24 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon odottanut kameraani kohta kuukauden::(

Vierailija
16/24 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä tilatko mitään kyseisestä paikasta. Menetätte rahanne. Itse yritin tilata

erikoiskahvin keittimeen annostelukapseleita, mutta kolme kuukautta on kohta mennyt ja mitään ei ole kuulunut. Laitoin valitusviestin ja kaupan perumisilmoituksen, mutta saa nähdä tuleeko rahoja koskaan takaisin.

En suosittele kenellekkään.

Vierailija
17/24 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2012 klo 23:34"]

Business to consumer...
Minunkin lampputilaus on kohta kuukauden takaa, eikä ole vielä toimitettu. Olen lähettänyt sähköpostia 2-kertaa, siihen ei ole vastattu. Puhelimella tavoitin myyjän lopulta, mutta hänen lupauksensa ei pitänyt .

Nyt ajattelen perua kaupan. Jos maksua ei palauteta, niin minunkin pitää kääntyä kuluttajaviraston puoleen.
http://www.b2c.fi/

[/quote]

Vierailija
18/24 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tilasin lokakuun lopussa ja tuotetta ei ole tullut vaikka toimitusaika 5-7 päivää tuotteella ! Onneksi maksoin klarna laskulla ja varmistin klarnalta ettei ole laskua tulossa! 

Eivät vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Olen yrittänyt myös perua kauppaa! Ensin vastasivat että toimitus viivästyy ja sen jälkeen ei mitään peruutusviesteihin eikä muihinkaan. 

HUONO JUTTU! En suosittele tilaamista! 

Vierailija
19/24 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN PASKA! odottanu tilaamaani tuotetta 2 viikkoa. puhelimeen ei vastata eikä sähköposteihin. en tilaa enää IKINÄ enkä voi suositella! P**L! 

Vierailija
20/24 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kaksi viikkoa sitten kuulokkeet, viikko sitten laitoin viestiä että missä viipyvät niin lupasivat loppu- tai alkuviikoksi, viime perjantaina laitoin uuestaan viestiä niin ensviikolle kuulemma menee.. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi