Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun VERKKOKAUPASTA tilattu

Vierailija
07.05.2012 |

tuote ei ole tullut? yritys ilmoittaa toimitusajaksi 2-5 pv ja nyt on mennyt jo 6pv. olen maksanut tuotteen verkkopankin kautta ja alkaa pikku hiljaa VITUTTAAN kun tilausta ei kuulu..kyseessä on ravinnetukku.fi onko joku kuullut kyseisestä paikasta jotain huonoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitä VITTUA sitten teen jos tilaus ei tule ollenkaan perille..yrityksellä on yhetystiedoissaan vaan s-posti ja olen lähettänyt jo sähköpostiakin mutta ainakaan vielä siihen ei ole vastattu..eli mitäö voi siis tehdä että saisin rahani takaisin?

Vierailija
2/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuote saavu parin päivän sisällä niin luottokunta mahdollistaa tuohon vedoten tilauksen peruutuksen eli maksavat sinulle rahasi takaisin ja lähtevät itse perimään ko. firmalta saataviaan.

Jos olet maksanu suorana tilisiirtona niin onnee vain. Siinä voi käydä miten sattuu. Jos ei tuote tule, tuskin näet rahojasikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on vielä aika lyhyt aika! Postissa voi olla ruuhkaa ja välillä minun paketit on seilanneet ties missä ja naapurin paketit tulleet mulle. Ihan rauhassa. Jos ei viikon sisään paketti tule, niin laina sähköpostia uudestaan. Ei noissa verkkokaupoissa välttämättä kukaan 24/7 päivystä ja siellä voi olla muiden asiakkaiden posteja jonossa, joten calm down!

Vierailija
4/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi (vastaava? yrittäjä?) ja osoite. Jos todellä ärsyttää niin kysy numerotiedustelusta puhelinnro joko yritykselle tai tuolle nimelle ja soita.

Sinänsä olen samaa mieltä kuin joku aiempi. Ei todellakaan kannata maksaa nettipankissa vaan luottokortilla tuollaisille epämääräisille firmoille.

Vierailija
5/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttajasuojavirastoon, jossei tuotteita ala kuulua. Sieltä neuvotaan tarkemmin, mitä voit tehdä.

Vierailija
6/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän tilillä summa näkyi todennäköisesti torstaina tai perjantaina. Joka tapauksessa se on postitettu oletettavasti vasta perjantaina eli on postin hoteissa matkalla luoksesi, mutta ei siitä voi myyjää syyttää vaan Itellaa.

Vierailija
7/7 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne nyt voi jokusen päivän myöhästyä ilman että mitään ihmeempää on... Noilla ravinnetukun sivuillakin sanotaan että toimitetaan YLEENSÄ 2-5 päivän kuluessa, ei luvata että viimeistään 5 päivän kuluessa.

Onko sinulle kuitenkin tullut tilausvahvistus niin että tiedät että tilaus on mennyt perille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä