Wau mikä magee merkkivaatepläjäys ja näin halvalla!! :) (huutis)
Kommentit (38)
Satasella iso kasa rikkinäisiä ja paskasia vaatteita. Jei!
Siis käsittämättömän ällöä! En ottaisi reikäisiä edes ilmaiseksi!
Käytän pojallani KAIKKIA värejä, sinimustat vaateläjät eivät kiinnosta! Oranssia, punaista. ruskeaa, vihreää jne kiitos. Ja velouria, froteeta ym kivoja materiaaleja.
On kyllä mahtavaa selostusta: reikiä siellä sun täällä, pinttyneitä tahroja, saumoja ratkennut...
"Paketti on minusta hyvää tasoa silti koska paidat ovat kuin uusia" ja kuitenkin joka toinen paita on rispaantunut tai tahrainen...
Ei voi muuta sanoa... Onkohan hintaan tullut kaksi nollaa liikaa?!?!
Tämä löytö on mun!!!! Mä ostan tuon paketin, maksan jos jaksan.
tulla valittamaan että ap haluaa vaan lisää huutoja mut... lol...
On kyllä mahtavaa selostusta: reikiä siellä sun täällä, pinttyneitä tahroja, saumoja ratkennut...
hei, sentään ne vielä toimivat. ;)
ottaisi noita edes ilmaiseksi! Mikä noista on merkkivaate? Se jossa on reikä ja laput leikattu pois? Hahaha
voihan suhteellisuudentaju! En huolisi YHTÄKÄÄN noista vaatteista pojalleni edes ilmaiseksi...
Tosin hieman haittaa jos melkein kaikki ovat rikki :)
hei, sentään ne vielä toimivat. ;)
sääntöjen ymmärtämisessä. taitaa mennä uutuuden piikkiin toi =(
ja ei, en ole kyseinen myyjä
aika ilkeitä.
tätä ketjua mun mielestä kannata ottaa kauheen tosissaan. Pyytäähän tuo myyjä kuitenkin vähän kohtuuttomia...
huutaa ton paketin itselleni!!! Mä oon varannut sen ja mä huudan sen. Maksusta en tiedä, mutta eipä oo kiire postituksenkaan kanssa.
Ligasta ja reigäsdä gledjua ja mikä hinta!