Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varaatteko yleensä paikatkin lentokoneesta, jos matkustatte lasten kanssa

Vierailija
07.05.2012 |

Jos lapset eivät nyt ihan pieniä...Mitenkähän hyvin vierekkäisille paikoille muuten yleensä pääsee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla varattu paikkoja, koska pitää maksaa ekstraa. Olen laskenut sen varaan, että jompi kumpi vanhemmista pääsee 2-vuotiaan viereen. Tarvittaessa voitaisiin sitten vuorotella.

Aina ollaan koko 3 hengen perhe päästy vierekkäin. Luulen, että niillä on joku systeemi, että kun varataan matka lapsen kanssa, kone varaa paikat automaattisesti tms. Ollaan nimittäin oltu ihan täysissä koneissa ja viime tipassa kentällä ja silti vierekkäin... :)

Vierailija
22/26 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 € kolmen paikan varaaminen, edestakas matkalla

Eli en varaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki reittilennoille ainakin:

Tee check in netissä heti silloin kun se on mahdollista (yleensä 22h ennen). Tällöin saat varattua mieleisiä paikkoja koko porukalle.

Jos odotat lentoasemalle ja saavut tuntia ennen lentoa voi olla vaikea saada koko revohka vierekkäin

Vierailija
24/26 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että niillä on joku systeemi, että kun varataan matka lapsen kanssa, kone varaa paikat automaattisesti tms. Ollaan nimittäin oltu ihan täysissä koneissa ja viime tipassa kentällä ja silti vierekkäin... :)

Luulisi, että sellainen olisi helppo toteuttaa, mutta kyllä ko. yhtiö kynii kaikki rahat pois, mitkä voi - eli myy tosiaan paikkoja aika aktiivisesti.

Vierailija
25/26 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki reittilennoille ainakin: Tee check in netissä heti silloin kun se on mahdollista (yleensä 22h ennen). Tällöin saat varattua mieleisiä paikkoja koko porukalle. Jos odotat lentoasemalle ja saavut tuntia ennen lentoa voi olla vaikea saada koko revohka vierekkäin

ja Finskilläkin se ei toimi yleensä paluulennolla, ainoastaan Helsinki-Vantaalta lähdettäessä.

Vierailija
26/26 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kertaakaan ei olla jouduttu eri puolille konetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan