varaatteko yleensä paikatkin lentokoneesta, jos matkustatte lasten kanssa
Jos lapset eivät nyt ihan pieniä...Mitenkähän hyvin vierekkäisille paikoille muuten yleensä pääsee?
Kommentit (26)
36 € kolmen paikan varaaminen, edestakas matkalla
Eli en varaa...
ap
vinkki reittilennoille ainakin:
Tee check in netissä heti silloin kun se on mahdollista (yleensä 22h ennen). Tällöin saat varattua mieleisiä paikkoja koko porukalle.
Jos odotat lentoasemalle ja saavut tuntia ennen lentoa voi olla vaikea saada koko revohka vierekkäin
Luulen, että niillä on joku systeemi, että kun varataan matka lapsen kanssa, kone varaa paikat automaattisesti tms. Ollaan nimittäin oltu ihan täysissä koneissa ja viime tipassa kentällä ja silti vierekkäin... :)
Luulisi, että sellainen olisi helppo toteuttaa, mutta kyllä ko. yhtiö kynii kaikki rahat pois, mitkä voi - eli myy tosiaan paikkoja aika aktiivisesti.
vinkki reittilennoille ainakin: Tee check in netissä heti silloin kun se on mahdollista (yleensä 22h ennen). Tällöin saat varattua mieleisiä paikkoja koko porukalle. Jos odotat lentoasemalle ja saavut tuntia ennen lentoa voi olla vaikea saada koko revohka vierekkäin
ja Finskilläkin se ei toimi yleensä paluulennolla, ainoastaan Helsinki-Vantaalta lähdettäessä.
ja vielä kertaakaan ei olla jouduttu eri puolille konetta
Eikä olla varattu paikkoja, koska pitää maksaa ekstraa. Olen laskenut sen varaan, että jompi kumpi vanhemmista pääsee 2-vuotiaan viereen. Tarvittaessa voitaisiin sitten vuorotella.
Aina ollaan koko 3 hengen perhe päästy vierekkäin. Luulen, että niillä on joku systeemi, että kun varataan matka lapsen kanssa, kone varaa paikat automaattisesti tms. Ollaan nimittäin oltu ihan täysissä koneissa ja viime tipassa kentällä ja silti vierekkäin... :)