Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään vaikeasti homeille altistunutta?

Vierailija
07.05.2012 |

Itse olen altistunut töissäni vakavasti kosteusvauriohomeille. Elämäni kotona ja töissä menee vielä ok, mutta matkustaminen on tyssännyt täysin. En uskalla matkustaa minnekään, kun tuntuu, että kaikki hotellit ovat homeessa ja yöt ovat painajaismaisia. Olisiko jollain siis suositella kotimaasta jotain hotellia, jossa olette pystyneet olemaan ilman oireita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleiset rakennukset on usein homeessa.

En ole homeelle altistunut mutta haistan kyllä monissa paikoissa maakellarinhajun. Viimeisin taisi olla ruokaravintolan vessassa.

Miten olisi telttailu?

Vierailija
2/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisitko kuljettaa omaa ilmanpuhdistinta mukana. (Tosin ei sitä sitten kyllä enää viitsisi kotona käyttää, kun tulisi kumminkin olo, että kyllä siihen kuitenkin jää sitä hometta suodattimeen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentamisen guru on sanonut, että ihan jokaisessa talossa on vähän hometta jossain. Vähintään sitä on kynnysten alla.

Homeetonta taloa ei ole missään. Home kuuluu ihmiselämään. Sitä on ulkonakin kesällä paljon ilmassa.

Mikä tahansa pinta homehtuu kastuessaan. Olikos se 12 vai 24 tuntia, kun kastunut pinta alkaa jo muodostaa hometta. Eli hometta ei voi välttää.

(Mulla on rakennusalan koulutus. Siksi tiedän asiasta vähän.)

Vierailija
4/4 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on seinät ja katot homeessa niin että haisee niin kyllä se alkaa vaikuttaa terveyteen.

rakentamisen guru on sanonut, että ihan jokaisessa talossa on vähän hometta jossain. Vähintään sitä on kynnysten alla.

Homeetonta taloa ei ole missään. Home kuuluu ihmiselämään. Sitä on ulkonakin kesällä paljon ilmassa.

Mikä tahansa pinta homehtuu kastuessaan. Olikos se 12 vai 24 tuntia, kun kastunut pinta alkaa jo muodostaa hometta. Eli hometta ei voi välttää.

(Mulla on rakennusalan koulutus. Siksi tiedän asiasta vähän.)