Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaikki sanoo petetylle

Vierailija
07.05.2012 |

että jätä se mies. Ja tilastojen valossa suurin osa ei kuitenkaan itse jätä vaikka kaikki luulevat etukäteen toimivansa näin.

Itseäni ei siis ole petetty, mutta parasta kaveriani on. Ja itsekin luulen, että jättäisin oman miehen heti jos jotain tulisi ilmi, mutta nyt läheltä seuranneena näkee miten vaikea tilanne on..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen on helppo sanoa neuvoja, kun ei tarvitse kokea sitä silti jäljellä olevaa kiintymystä.

Vierailija
2/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katkera akka, päästä jo irti"

"Miten voit olla noin katkera?"

No haloo? Yhteisiä vuosi takana, eikä ne tunteet kuole hetkessä (jos kuolee on jokin vialla) Petetylle on aina shokki saada kuulla pettämisestä. Toki petetty myös kaipaa rakastaan - miksei kaipaisi? Haluaisi jatkaa mahdollisesti yhteistä taivalta? Mikä oikeuttaa uutta naista tai ketään muutakaan HAUKKUMAAN petettyä katkeraksi akaksi. Aivan varmasti on, ja ihan syystä. Jokainen tiedostava aikuinen tämän ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut nyt tosi paljon aiheesta ja täälläkin käytyjä keskusteluja. Paljon löytyy asennetta, että lähtisin heti, mies ei ole minun arvoiseni. Jotenkin yritän nyt tässä tukea, mutta olla antamatta neuvoja kun selvästi haluavat jatkaa.

Vierailija
4/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös helposti mielensä pahoittajia, joille ei saisi sanoa mitään

Vierailija
5/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea prosessi, varsinkin jos on lapsia. Se on sitä tunteiden vuoksi (ne eivät kuole hetkessä), se on sitä taloudellisista syistä (maksaa kuulemma 70 tuhatta euroa erota, siis keskimäärin) ja se on sitä lapsenhoidon ja perheen arjen järjestämisen takia. Nämä nyt ainakin tulivat mieleeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän