Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän tuota lapset tappanutta äitiä.. Syy on sen toisen naisen.

Vierailija
07.05.2012 |

Huora meni pilaamaan perheen ja toivottavasti kärsii siitä koko ikänsä omalla tunnollaan pienten lapsen kuolema.

Mies on toinen syyllinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies tappaa samasta syystä, on syyllinen silloinkin mies vaikka naisella olisi 10 miestä :) Olette te aika hauskoja.

Vierailija
2/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa taas vapaapäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näiden hullujen ajatus juoksee. Vaikka oma käsi tappaa, syy on jonkun toisen ja teko oikeutettu.

Näin ajattelevat myös viattomia sivullisia listivät terroristit kuten Osama tai Breivik.

Pitäisi olla joku testi jolla tällaiset yksilöt eroteltaisiin omalla tunnolla varustetuista. Heidät pitäisi sulkea johonkin laitokseen, ellei terapia/lääkitys tehoa, johon en oikeasti usko.

Vierailija
4/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun lapsi karkaa kotipihasta ja hukkuu järveen niin se on järven vika, kun se on siihen itsensä tällännyt ja sillä tavalla hurmioitsi mun lapseni, että sen piti sinne järveen mennä. Ja sekin on naapurin vika, kun mun makaroonilaatikko paloi, kun piti ikkunasta katsella niin kauan, että mitähän ne miehensä kanssa tuossa rajalla oikein tuumivat.

Vierailija
5/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora meni pilaamaan perheen ja toivottavasti kärsii siitä koko ikänsä omalla tunnollaan pienten lapsen kuolema.

Mies on toinen syyllinen.

ÄITI on AINOA SYYLLINEN!

Vierailija
6/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa. Minusta silloin on oma moraali ja itsekunnioitus aika huonolla pohjalla, mutta tuota jos minun miehelläni olisi toinen nainen, syy olisi jo siitä suhteesta lähinnä MIEHEN (hänhän minut pettää, ei se toinen nainen).

Ja jos näin joskus kävisi, ensimmäinen tehtäväni äitinä olisi SUOJELLA LASTANI miehen petoksen aiheuttaman parisuhdekriisin ja mahdollisen eron seurauksilta ja mielipahalta parhaani mukaan.

Ap:lle tiedoksi, että näin juoksee terve ajatus moisessa tilanteessa!

Vierailija
7/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taitaa olla yksi avohoitopotilas kirjoittelemassa!

Vaikka kuka satuttaisi minua, kuinka paljon tahansa, en sitä lähtisi lasteni kautta tappamaan! Ei kukaan selväjärkinen niin tekisi. Herraisä.

Tää on onneks taas joku provo, mutta aika moni ihan oikeastikin ajattelee tuolla tavalla. Ei voi ymmärtää.

Mä olen pidempään jo harkinnut poismuuttoa Suomesta ja tän palstan myötä muutto halut senkun kasvaa :D

Vierailija
8/8 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen lapsen syntymän aikoihin ennenkuin uusi nainen oli edes kuvioissa mukana.

Onneks tää ap oli taas provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme