Mitä äitienpäivä lahjaksi??? Pää taas ihan tyhjää täynnä.
mun äiti on alle 50v, nuorekas, urheilullinen. Tykkää lukea (mutta kirjaa ei viitisi aina antaa)
Viime vuonna annoin lahjakortin emotioniin.
Ehdottakaa jotain??? Mutta ei mitään lahjakortteja hierontaan tai kauneushoitoihin tai kylpylään, sellaset jää mun äidiltä kyllä käyttämättä.
Kommentit (26)
Laitan muillekin tiedoksi että Suomeen ehtii vielä toimittaa äitienpäiväksi, laitetaan postiin samantien ja on perillä 2-3 päivässä :)
lapsenlapsiltaan hopeisen mummu-korun.
Mun äiti kun tykkää koruista ja käyttää joka päivä eri koruja.
:-)
http://www.kultaseni.fi/kauppa/product.php?id_product=93
Tänään tilasin ja kuulemma ehtii vielä äitienpäiväksi!
Mä ite olen toivonut samasta firmasta
Äiti-korua...
http://www.kultaseni.fi/kauppa/product.php?id_product=89
Eli äidin ja anopin lahjat vielä hankkimatta. Mitä ihmettä ostaa ihmisille, joilla käytännössä jo on kaikkea? Tietyllä summalla varustettu lahjakortti tuntuu vaan jotenkin tökeröltä, kun kyse on kuitenkin melko varakkaista ihmisistä. Itse olen porukasta se ns. "köyhä".
konserttiliput,teatteriliput... oma äiti 68v pitää eniten noista,ei kuulemma itse tulisi lähdettyä,mutta kun on liput valmiina,niin lähteminen on helpompaa. Itse ostin konserttiliput erääseen musiikkitapahtumaan ja kesäteatteriliput.
Onko lukutaidossasi ongelmia? Tässähän sanotaan, että tulevaisuudessa (aikuisena) poikien pitäisi muistaa omaa äitiään (ellei vaimonsa hoida sitä heidän puolestaan). Kyse ei ole kenenkään mummosta.
äitiä ja sietää sitä ja käydä kahvittelemassa äitienpäivänä. Hassua vaatia miestään osallistumasta oman äitinsä lahjaan ja kukkiin, mutta missään nimessä itse ei saa osallistua miehen äidin muistamiseen. Aaveen tasa-arvoa. Ai niin, mutta sehän menikin niin, että ainoa oikea mummo on vaimon äiti.
Onko pakko aina käsittää väärin ja kärjistää? Vaimon asia on onnitella äitiään äitienpäivänä. Poikasi toivottavasti älyävät muistaa sinua. Tai voithan opettaa heille, että heidän ei tarvitse muistaa sinua kunhan hankkivat vaimon joka hoitaa sen heidän puolestaan.
pojille, että vaimon äidin luona ei sitten käydä äitienpäivänä ja vaimon äidin lahjaan ei rahaa laiteta, eikä kukkia osteta. Missään tekemisissä ei tarvitse olla vaimon äidin kanssa vaan se on ihan vaimon asia. t. poikalasten äiti
vaimon äidin muistamisiin? eihän vaimon äiti ole miehelle mitään sukua.
äitiä ja sietää sitä ja käydä kahvittelemassa äitienpäivänä.
Hassua vaatia miestään osallistumasta oman äitinsä lahjaan ja kukkiin, mutta missään nimessä itse ei saa osallistua miehen äidin muistamiseen.
Aaveen tasa-arvoa.
Ai niin, mutta sehän menikin niin, että ainoa oikea mummo on vaimon äiti.